واکنش جیمز گان به فیلم Avengers: Infinity War

جمعه هفته گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد و حال بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم فوق العاده مورد انتظار هستند. کمی بیش از یک ماه دیگر فیلم Infinity War به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال، این فیلم مراحل پایانی تولید خود را سپری می‌کند و ظاهرا آماده نمایش شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول برای برخی از اشخاص این دنیای سینمایی و تهیه کنندگان نمایش داده است. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، یکی از این اشخاص بوده و پس از تماشای فیلم واکنش خود به فیلم Avengers: Infinity War را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

گان با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت که فیلم Avengers Infinity War یک فیلم فوق العاده و باور نکردنی است و اضافه کرد که این فعلا تنها چیزی است که می‌تواند اکنون در مورد فیلم بگوید. با این حال، گان اطلاعات بیشتری از این فیلم را به اشتراک نگذاشته است و اولین واکنش رسمی به فیلم، یک واکنش بسیار مثبت بوده است. شاید در نگاه اول گان به‌عنوان یک کارگردان و بخش مهمی از دنیای سینمایی مارول شناخته شود؛ اما او هیچگاه بدون دلیل یا اجباری از فیلمی در این دنیای سینمایی را ستایش نکرده است و تنها زمانی که از فیلمی خوشش بیاید در مورد آن صحبت کرده و واکنش خود به فیلم را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *