وقتی فیلم Wonder Woman با فروش فوق‎العاده خود باکس‎آفیس را تصاحب کرد، همه می‎پرسیدند که آیا فیلم Wonder Woman 2 هم ساخته خواهد شد یا خیر.

فروش موفق فیلم Wonder Woman که بهترین در بین تمام فیلم‎های کمپانی DC بوده‎ است این سوال را به وجود آورد که آیا دنباله این فیلم ساخته خواهد شد و آیا پتی جنکینز آن را کاگردانی خواهد کرد یا خیر. او قراردادی برای فیلم Wonder Woman 2 امضا نکرده بود پس تا یک ماه قبل بعید به نظر می‎رسید که او برای کارگردانی این فیلم بازگردد. ولی او اخیرا اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه بعدی فیلم Wonder Woman است و همچنین تایید کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. جنکینز در جلسه پرسش و پاسخ فیلم خود اعلام کرد که درباره بازگشت برای ساختن دنباله فیلم Wonder Woman شک داشته است.

من به فیلم Wonder Woman 2 شک داشتم. مدام به خودم می‎گفتم تو مجبور نیستی این کار را بکنی، فیلم Wonder Woman 2 حتما نباید توسط تو کارگردانی شود. اما وقتی داشتم می‎خوابیدم نهایتا به خودم گفتم که صبر کن تو بهترین شخصیت را برای ادامه کار داری و حتی او را دوست داری، همچنین از عواملی بهره می‎‎بری که از کار با آن‎ها در این زمان و سن و سال  لذت می‎بری، تو می‎توانی با آن‎ها هر کاری که می‎خواهی انجام دهی، آیا دیوانه شده‎ای که نمی‎خواهی این کار را بکنی؟

داستان در ادامه قسمت اول اتفاق می‎افتد ولی بسیار با آن متفاوت است. این شخصیت الان در دنیای داستان وجود دارد و این بسیار جالب بوده او راجع‌به دنیایی که ما در آن زندگی می‎کنیم، نظر می‎دهد.

با این حال که تاییدی رسمی از سوی کمپانی وارنر بروز وجود ندارد، ولی این خبر به همه ما تسلی خاطر می‎دهد. این کمپانی باید حتما عقل خود را از دست داده باشد که او را دوباره استخدام نکند، همچنین باید دیوانه باشد که به محبوب‎ترین شخصیت ابر قهرمانی خود اجازه شرکت در یک فیلم که بر محور آن شخصیت می‎گذرد، را ندهد. جنکینز واقعا این شخصیت را دوست دارد همانطور که عوامل سریال و بازیگران، کار کردن با او را دوست دارند. این تقدیر در آسمان‎ها نوشته شده، یا بهتر است بگوییم در کوه المپ نوشته شده‎ است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *