کارگردان «جنگ ابدیت»: «شوری» باهوش‌ترین شخصیت دنیای سینمایی مارول است

به گفته برادران روسو، کارگردانان «اونجرز: جنگ بی‌نهایت»، باهوش‌ترین شخصیت دنیای سینمایی مارول نه «تونی استارک» یا «بروس بنر» بلکه نوجوان واکاندایی است.

در ویدیویی که «وایرد» اخیراً منتشر کرده، جو و آنتونی روسو به تشریح شخصیت تمامی قهرمانان حاضر در فیلم «جنگ بی‌نهایت» می‌پردازند. وقتی که نوبت به «شوری» می‌رسد توصیف آنان مختصر و مفید است: «شوری باهوش‌ترین فرد در دنیای سینمایی مارول است.»

«جو روسو» در این باره می‌گوید، «او خواهر «تی‌چالا» و شاهزاده‌ی واکاندا است. در پس تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی واکاندا مغز متفکر اوست.» در فیلم «پلنگ سیاه» در سال ۲۰۱۷ مخاطبین با شوری به واسطه‌ی همین تکنولوژی و سلاح‌هایی که برای برادرش «تی‌چالا» طراحی می‌کرد آشنا شدند. اگرچه ویبرانیوم به وفور در واکاندا یافت می‌شود، اما این سرزمین به استعدادی چون «شوری» نیازمند است تا این منبع را به کار گیرد.

در دنیایی که مملو از شخصیت‌های بااستعداد و نابغه است، همیشه این بحث پیش کشیده می‌شود که چه کسی از همه باهوش‌تر است. از یک سو شخصیت‌های زیادی مانند «ویژن» که اینترنت را در سر خود تعبیه شده دارد و یا راکون سخن‌گویی که می‌تواند سلاح‌های کشتار جمعی را در یک چشم به هم زدن آماده کند وجود دارند که البته هیچکدام انسان نیستند، بنابراین از بحث کنار گذاشته می‌شوند.

«شوری»‌ که طبق شنیده‌ها از حوادث آخرالزمانی «جنگ بی‌نهایت» جان سالم به در برده، در «اونجرز ۴» که در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ اکران می‌شود همه را تحت تأثیر استعداد خود قرار خواهد داد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *