ﺍﺳﺘﯿﻮ ﻻﯾﻔﻮﺕ از ساخت فصل دوم سریال The Punisher می‌گوید
ﺍﺳﺘﯿﻮ ﻻﯾﻔﻮﺕ شورانر سریال اکشن و تماشایی The Punisher در تازه ترین اظهاراتش از پتانسیل ساخت فصل دوم این سریال می گوید. مارول و نتفلیکس پیش از این پنج سریال جالب [در مجموع ۶ فصل] ساختند و پاییز امسال ششمین آن را هم به دست طرفداران رساندند، که خیلی متفاوت از بقیه بود. The Punisher تبدیل شد به اولین (و احتمالا آخرین) سریال ﺍﺳﭙﯿﻦﺁفی که به نتفلیکس آمده است. ﺟﺎﻥ ﺑﺮﻧﺜﺎﻝ برای نخستین بار در فصل دوم سریال Daredevil (بی باک) با شخصیت فرانک کسل ظاهر شد و واکنش های مثبت نسبت به آن فراتر از انتظار بود، و باعث شد دو کمپانی تصمیم بگیرند که به او یک سریال ضد-قهرمانی اختصاصی بدهند.
و حالا یک سال بعـد از این تصمیم، سریال ۱۳ قسمتی The Punisher در اختیار طرفداران قرار گرفته و علاقه مندان می توانند آن را تماشا کنند. احتمالا تاکنون عده زیادی اولین فصل سیزده قسمته این سریال را به پایان رسانده اند، و شاید بعضی تازه شروع کرده باشند. اپیزود پایانی سریال نشان داد که هنوز جای زیادی برای جنبش فرانک کسل و روایت داستان دنیای او وجود دارد، و حال شورانر سریال در تازه ترین اظهاراتش در مورد امکان ساخت فصل دوم صحبت می کند.آقای ﻻﯾﻔﻮﺕ اخیرا صحبتی داشته با وبسایت EW درباره تغییرات فصل دوم سریال The Punisher. او در اظهاراتش به طور دقیق نمی گوید که فصل دوم این سریال ساخته می شود یا نه، اما امیدوار است که به زودی اعلـام شود. او همچنین اظهار داشت که برای بازگشت به داستان فرانک کسل بسیـار هیجان زده است. لایفوت گفت: “نـه، من واقعا نمی دانم سیستم نتفلیکس با این تماس ها چطور کــار می کند، و من حدس می زنم آنها یک بار دیگر [یک تماس می گیرند] به مارول خواهند گفت و مارول به من خواهد گفت و من بر روی آن خواهم پرید. اما من برای انجام این کار خیلی هیجان زده ام. من فکر می کنم ما فرانک و بیلی را در جاهایی رها کردیم که راه های زیادی برای پرش کردن از آن وجود دارد اگر فصل دوم از راه برسد. ما هر کاری می توانیم با آنها بکنیم، به حقیقت …”

ایـن اصلا جای تعجب ندارد که ﺍﺳﺘﯿﻮ ﻻﯾﻔﻮﺕ اطلاعی درباره امکان ساخت فصل دوم نداشته باشد، و واقعا خیلی خوب است که می دانیم او دوست دارد برگردد اگر فصل دومی در کـار باشد. نتفلیکس عادت دارد که سریال های تاثیرگذار خودش را چند هفته بعد از عرضه برای فصل جدید تمدید می کند، بنابراین اگر اعلامیه ای در کـار باشد باید طی همین روزها به دستمان برسد. حال اگر The Punisher برای فصل دوم تمدید شود، نتفلیکس باید لیست سریال های مارولی پیش رو را بزرگ تر کند، چون اکنون فصل های جدید Jessica Jones (جسیکا جونز)، Luke Cage (لوک کیج)، Iron Fist (مشت آهنی) و Daredevil در راه هستند.

آقای ﺍﺳﺘﯿﻮ ﻻﯾﻔﻮﺕ همچنین اشاره ای کرد به راهایی که پایان فصل می تواند منجر به فصل دوم شود، همچنین درباره بیلی روسو (با نقش آفرینی Ben Barnes) صحبت نمود. این جزو خواص سریال های مارول است که در فصل های بعدی به شخصیت های اطراف قهرمان هم پرداخته می شود و جزو برنامه اصلی هستند. شخصیت های مثل داینا مدنی (Amber Rose Revah)، کارن پیج (Deborah Ann Woll) و از همه مهمتر میکرو (Ebon Moss-Bachrach) می توانند جزو فاکتورهای اصلی فصل دوم باشند، اما به طور قطع شاهد گسترده شدن دنیای فرانک خواهیم بود. حال به طور دقیق نمی دانیم فصل دوم The Punisher ساخته می شود یـا نه، اما با توجه به نقدهایی که فصل نخست دریافت کرد، امکان ساخت یک فصل دوم وجود دارد. بنابراین منتظر انتشار خبر ادامه یا لغو این سریال باشیـد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *