خانه سینما و تلویزیون اخبار احتمالا تام هالند در نقش نیتن درک در فیلم Uncharted بازی نکند

احتمالا تام هالند در نقش نیتن درک در فیلم Uncharted بازی نکند

0

در ماه مه مشخص شد که بازیگر مرد عنکبوتی جدید، تام هالند (Tom Holland) قرار است نقش «نیتن دریک» (Nathan Drake) جوان را در فیلم Uncharted بازی کند. حال، او صحبت‌های تازه‌ای در این مورد انجام داده است.

تام هالند در مصاحبه ویدئویی با سایت JOE، در مورد فیلم Uncharted صحبت کرد و گفت که برای ساخته شدن این فیلم بسیار مشتاق است اما هنوز مطمئن نیست که همه چیز خوب پیش برود:

ایده این است که یک داستان «ریشه‌ها» پیرامون نیتن دریک بسازیم، چیزی که تاکنون ندیده‌ایم زیرا بازی‌ها در دوران دیگری از زندگی او اتفاق می‌افتند اما در حال حاضر، همه چیز در مرحله گفتگو است. من با «تام روتمن» (Tom Rothman) نشستم و به این ایده رسیدیم، و با «شان لوی» (Shawn Levy) نشستم و در مورد این ایده صحبت کردیم، و باور کنید، این چیزی است که برایش اشتیاق فراوانی دارم و دوست دارم انجام‌اش دهم اما همه چیز به این بستگی دارد که آیا این ایده می‌تواند موفق شود یا خیر.

تا پیش از معرفی تام هالند به عنوان ناتان دریک جوان، فیلم‌نامه اثر توسط «جو کارناهان» (Joe Carnahan) نوشته شده بود و او به این مسئله اشاره داشت که این فیلم‌نامه را برای درجه سنی بزرگسالان (R) نوشته است. هنوز مشخص نیست که آیا برای نسخه تام هالند، فیلم‌نامه از ابتدا بازنویسی می‌شود یا شاهد تغییراتی در فیلم‌نامه جو کارناهان خواهیم بود. فیلم‌نامه کارناهان، داستان یک شکارچی گنج، از نوادگان «سر فرانسیس دریک» (Sir Francis Drake) به نام نیتن دریک را روایت می‌کرد که به واسطه یک مجسمه طلایی نفرین‌شده، از شهری افسانه‌ای به «ال دورادو» (El Dorado) با خبر می‌گردد. جستجوی او برای یافتن ال دورادو با ورود یک شکارچی رقیب، تبدیل به یک مسابقه می‌شود.

شرکت سونی چندین سال برای ساخت این فیلم تلاش کرد اما هر بار که یک بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس یا کارگردان به پروژه وارد می‌شد، سونی نمی‌توانست این اقتباس بازی ویدئویی را به مرحله اجرا برساند. باید دید آیا این بار، آن‌ها موفق می‌شوند که این فیلم را بسازند یا خیر. همانطور که بالاتر هم ذکر شد، کارگردانی این فیلم بر عهده شاون لوی است که آثاری همچون «شبی در موزه» (Night at the Museum)، «شب قرار» (Date Night)، «فولاد اصل» (Real Steel) و سریال «چیزهای عجیب‌تر» (Stranger Things) را در کارنامه دارد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *