خانه سینما و تلویزیون اخبار احتمالا فصل هشت سریال Game of Thrones در سینماها پخش نخواهد شد

احتمالا فصل هشت سریال Game of Thrones در سینماها پخش نخواهد شد

0

چندی پیش شایعه شده بود از آنجایی که قسمت‌های فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است طولانی باشند شبکه HBO قصد دارد آن‌ها را در سینما پخش کند.

رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO، «کیسی بلویس» (Casey Bloys)، این موضوع را رد کرده است و بیان کرد که HBO چنین قصدی ندارد. وقتی که سایت هالیوود ریپورتر از کیسی بلویس در این مورد سوال پرسید، او اینگونه جواب داد:

امکان پخش شدن فصل هشتم در سینما وجود ندارد. تنها کاربران شبکه قادر خواهند بود این سریال را تماشا کنند.

بر اساس صحبت‌های سایت هالیوود ریپورتر، از آنجایی که بعضی از طرفداران قسمت ابتدایی فصل ششم سریال Game of Thrones را در سینما تماشا کرده‌اند؛ رخ دادن این اتفاق تعجب برانگیز نبود.

بلویس همچنین بیان کرد که از تاریخ پخش فصل هشتم مطلع نیست و این فصل می‌تواند در سال 2019 پخش شود.

تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که فصل هشتم بسیار جاه طلبانه ساخته خواهد شد. نویسندگان در حال نوشتن فیلم‌نامه هستند و زمان کافی در اختیار خواهند داشت و تاریخی که از جانب ما برای پخش سریال انتخاب می‌شود باید برای آن‌ها مناسب باشد. خود نویسندگان نیز از تاریخ احتمالی پخش خبر ندارند و هنوز بر روی متصل کردن بخش مختلف کار می‌کنند. Game of Thrones پروژه‌ای بسیار پیچیده است و با دیگر برنامه‌ها فرق بسیاری دارد. فیلم‌برداری این سریال در سراسر جهان رخ می‌دهد و در انتخاب مکان و زمان فیلم‌برداری باید دقت زیادی شود. تیم توسعه بر روی این موضوعات فکر می‌کند و وقتی که اطمینان حاصل کردند به ما اطلاع خواهند داد و به همین خاطر تاریخ پخش حتی می‌تواند تا سال 2020 تاخیر داشته باشد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها شامل 6 قسمت خواهد بود، ولی همانطوری که در بالا نیز اشاره شده است، همه این قسمت‌ها از تمامی قسمت‌های فصل‌های پیشین طولانی‌تر خواهد بود و از این رو می‌توان گفت که احتمالا میزان زمان کلی سریال تغییر زیادی نخواهد داشت.

با این که سریال Game of Thrones بعد از فصل هشتم به پایان می‌رسد ولی سازندگان بر روی پنج اسپین آف کار می‌کنند که باعث زنده ماندن این دنیا بزرگ خواهد شد. فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز به زودی پخش خواهد شد و اگر در این چند روز ما را دنبال کنید با مقالات جالبی درباره این مجموعه روبه رو خواهید شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *