بازیگر سریال The Walking Dead، «استیون یون» (Steven Yeun)، از علاقه خود برای بازگشت به نقش «گلن رئی» (Glenn Rhee) صحبت می‌کند.

شخصیت گلن با نقش‌آفرینی استیون یون به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) تبدیل شده است و رابطه گلن و مگی، بسیاری از لحظات احساسی سریال را تشکیل می‌دادند.

البته کار شخصیت گلن به بدترین شکل ممکن با چوب دستی نیگان پایان یافت. سکانس کشته شدن گلن یکی از ترسناک‌ترین صحنه‌های سریال محسوب می‌شود و طرفداران شکایت‌های زیادی در مورد آن داشته‌اند.

اگرچه همیشه یک قانون نانوشته وجود دارد و تا زمانی که جنازه بازیگری به طرفداران نشان داده نشود، احتمال زنده ماندن آن‌ها وجود دارد، ولی با توجه شکلی که گلن کشته شد، هیچ شکی در مردن او نیست.

استیون یون در مصاحبه با دیلی تلگراف درباره احتمال بازگشت به سریال The Walking Dead صحبت کرد:

دوست ندارم که کسی را مجبور به انجام کاری کنم ولی اگر انجام این کار ممکن باشد؛ من از آن استقبال می‌کنم. من معروفیت خودم را به سریال The Walking Dead مدیون هستم. قبل از حضور در این سریال من در تئاتر کار می‌کردم، ولی بعد از آن به لس آنجلس آمدم و درهای جدیدی به روی من باز شد.

می‌توان حق را به استیون یون داد زیرا سریال The Walking Dead واقعا یک جهش بزرگ در زندگی هنری او محسوب می‌شود. فیلم بعدی استیون یون Okja بوده که شبکه نتفلیکس در حال ساخت آن است.

البته احتمال بازگشت او به سریال بسیار کم است؛ چون همانطور که در بالا نیز گفته شد، قتل او به بدترین شکل ممکن در جلوی دید همه صورت گرفت. نکته مهم این است که در این خط زمانی نمی‌شود از شخصیت گلن استفاده کرد، ولی گذشته سریال پتانسیل کافی برای پرداختن به او را دارد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *