امروز شرکت سونی از تخفیفات این هفته فروشگاه پلی‌استیشن برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا رونمایی کرد. این هفته تعداد زیادی از عناوین شرکت کونامی در این لیست دیده می‌شود. شایان به ذکر است مشترکین سرویس پی‌اس پلاس از میزان تخفیف بیشتری برخوردار خواهند بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سری Metal Gear بخش اعظمی از تخفیفات این هفته شرکت سونی را تشکیل می‌دهد. دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند بازی Metal Gear Solid: The Phantom Pain را با قیمت 10 دلار و بازی Metal Gear Solid: The Ground Zero را با قیمت 5 دلار خریداری کنند. هردو عنوان ذکر شده در نسخه Metal Gear Solid V: The Definitive Experience که شامل تمامی محتویات اضافه این دو بازی است نیز با قیمت 24.49 قابل خرید خواهد بود. بازی Pro Evolution Soccer 2017 نیز به قیمت 20 دلار به فروش خواهد رسید.

در همین حال دارندگان کنسول پلی‌استیشن 3 می‌توانند ویرایش HD عناوین قدیمی‌تر این سری که شامل بازی‌های Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater با قیمت 7.49 دلار و بازی Metal Gear Solid: Peace Walker با قیمت 6.79 دلار می‌شود را خریداری کنند. شایان به ذکر است Metal Gear Solid HD Collection نیزکه شامل هر سه عنوان ذکر شده می‌شود به قیمت 10 دلار موجود خواهد بود. از دیگر عناوین تخفیف خورده برای پلی‌استیشن 3 می‌توان Metal Gear Rising: Revengeance – Ultimate Edition با قیمت 7.49 دلار، ویرایش HD بازی‌های Zone of The Enders 1 با قیمت 5 دلار و Zone of The Enders: The 2nd Runner با قیمت 10 دلار و بازی Castlevania: Harmony of Despair با قیمت 6 دلار را نام برد.

جدای از بازی‌های شرکت کونامی عناوین دیگری که برای سه کنسول ذکر شده در مقدمه، تخفیف خورده و با اشتراک پی‌اس پلاس می‌توان از میزان تخفیف بیشتری برای بیشتر آن‌ها برخوردار شد عبارتند از:

  • بازی NBA 2K17 با قیمت 30 دلار
  • بازی BioShock: The Collection با قیمت 45 دلار (30 دلار برای مشترکین پی‌اس پلاس)
  • بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition با قیمت 37.49 دلار (25 دلار برای مشترکین پی‌اس پلاس)
  • بازی Hitman: The Complete First Season با قیمت 42 دلار (24 دلار برای مشترکین پی‌اس پلاس)
  • بازی Zero Escape: The Nonary Games با قیمت 40 دلار (30 دلار برای مشترکین پی‌اس پلاس)
  • بازی Lego City: Undercover با قیمت 51 دلار
  • بازی Battlefield 4 Premium Edition با قیمت 42 دلار
  • بازی Zombi با قیمت 13 دلار (6 دلار برای مشترکین پی‌اس پلاس)
  • بازی Garou: Mark of The Wolves با قیمت 10 دلار
  • بازی Crypt of The NecroDancer با قیمت 9 دلار

این سری از تخفیفات شرکت سونی از امروز شروع شده و تا ساعت 19:30 دقیقه سه‌شنبه 6 تیر باقی خواهد ماند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *