اولین تصاویر از «رابرت دنیرو» 77 ساله با پای مصدومش؛ دنیرو از بداهه‌پردازی جمله معروفش در Taxi Driver می‌گوید

«رابرت دنیرو» ماه گذشته در محل فیلمبرداری فیلم وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» مصدوم شد. این بازیگر افسانه‌ای یکشنبه این هفته با آتلی روی پای راستش و به همراه زنی که عصاییش را حمل می‌کرد در نیویورک دیده شده است.

دنیرو پس از مصدومیت در اوکلاهوما به نیویورک بازگشت تا بر روی پایش عمل جراحی صورت بگیرد. او در مصاحبه با «ایندی‌وایر» گفته بود: «ماهیچه چهارسر رانم به شکلی دچار پارگی شد. به سادگی پایم را روی چیزی گذاشتم و سقوط کردم. به‌شدت دردناک بود و حالا ترمیمش کرده‌اند. اما پیش می‌آید، به‌خصوص وقتی پا به سن می‌گذارید، باید آماده اتفاقات غیرمنتظره باشید. اما قابل‌مدیریت است.»

هفته گذشته گزارش شد که دنیرو بهرحال قرار بوده ۱۳ می به نیویورک بازگردد و چند هفته استراحت کند. به همین علت مصدومیت دنیرو فیلمبرداری «قاتلین ماه گل» را دچار وقفه نخواهد کرد. همچنانکه دنیرو می‌گوید: «من در فیلم «قاتلین ماه گل» یک شخصیت ایستا دارم. چندان حرکت نمی‌کنم، خدا را شکر. این است که دوام خواهم آورد. فقط باید عمل جراحی را انجام دهند و در موقعیت خاصی نگهش دارم و بگذارم التیام پیدا کند.»

اسکورسیزی تولید «قاتلین ماه گل» را در ماه آوریل آغاز کرد. دیگر بازیگران فیلم «لئوناردو دی‌کاپریو» در نقش «ارنست برهارت» از خویشاوندان هیل، «لیلی گلدستون» در نقش «مالی برکهارت» همسر ارنست، و «جسی پلمانز» در نقش یک مأمور اف‌بی‌آی به نام «تام وایت» که مأمور رسیدگی به قتل‌های قبیله اوسج است.

این بازیگر برنده اسکار دوشنبه این هفته در گفتگو با «جیمی فالن» از علت بازی نکردن در فیلم «بزرگ» (Big) گفته است. او در این مصاحبه فاش می‌کند که برای نقش «جاش» انتخاب شده بوده اما در نهایت جای خود را به «تام هنکس» داده است: «در مذاکره مشکلی داشتیم، آن مشکل، بنابراین اتفاقی افتاد که افتاد. یعنی اشکالی ندارد.»

دنیرو در بخش دیگری از مصاحبه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا جمله معروف «با من هستی؟» در فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) اسکورسیزی را بداهه‌پردازی کرده یا نه. او می‌گوید شایعه بداهه‌پردازی این جمله «کم و بیش» درست بوده و اضافه می‌کند که هنوز هواداران خطاب به او این جمله را تکرار می‌کنند.

دنیرو می‌گوید: «گاهی در مکان‌هایی عجیب [می‌شنوم.] به یاد می‌آورم که چند سال قبل در لس‌آنجلس، اطراف دره، مشتی بچه پشت چراغ قرمز به من نزدیک شدند و گفتند: «با من هستی؟» نمی‌دانم چطور مرا شناختند.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *