اولین واکنش منتقدان به فیلم «هان سولو» در توییتر

منتقدان و نویسندگان سینمایی امریکا در شبکه‌های اجتماعی خصوصا توییتر به جدیدترین محصول مشترک لوکاس فیلم و دیزنی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» واکنش نشان دادند. مراسم نمایش خصوصی تازه‌ترین پیش‌درآمد مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» که با محوریت ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو جوان مقابل دوربین رفته، پنج‌شنبه گذشته در لس آنجلس برگزار شد. اغلب منتقدان حاضر در سالن، بخش اول سه‌گانه «هان سولو» ساخته ران هوارد را فیلمی طنزآمیز، جذاب و سفری هیجان‌انگیز توصیف کرده‌اند.

به نوشته واشنگتن پست، استودیو لوکاس فیلم حالا می‌تواند نفسی از سر آسودگی بکشد چرا که اغلب منتقدان حاضر در نمایش خصوصی «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» از این فیلم تمجید کرده‌اند. همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد «سولو» با بازی آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان قرار است سه روز دیگر (15 ماه مه) در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن به نمایش درآید. از همان زمان، منتقدان اجازه دارند متن کامل نقدهایشان را در نشریات و رسانه‌ها منتشر کنند.

ده روز بعد از نمایش جهانی در کن، فانتزی علمی-تخیلی «سولو» از 25 ماه مه در سینماهای امریکای شمالی و اغلب نقاط دنیا اکران می‌شود. منتقدان در اولین واکنش‌هایشان به ویژه از بازی ارنرایک در نقش هان سولو تمجید کرده‌اند؛ شخصیتی که اولین بار با اجرای هریسون فورد بر پرده سینما به شهرت رسید. امیلیا کلارک، دونالد گلوور، وودی هرلسن، تندی نیوتن و پل بتانی هم در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

گزیده واکنش‌های توییتری منتقدان به اولین بخش از سه‌گانه «هان سولو» را می‌توانید در ادامه دنبال کنید:

جکی جینگ نویسنده سایت «IGN» نوشته هنگام تماشای این فیلم از شدت هیجان مدام به لبه صندلی‌اش چسبیده بود و مسحور تماشای آن شده است.

کوین پولاوی نویسنده بخش سرگرمی سایت یاهو هم از تماشای این فیلم روی پرده به عنوان تجربه‌ای مفرح یاد کرده است. او در توییترش نوشته: «سولو داستانی از جنگ ستارگان» عالی است و آلدن ارنرایک در نقش هان فوق‌العاده تاثیرگذار ظاهر شده است.

کیت اربلند منتقد نشریه ایندی وایر هم به این نکته اشاره کرده که فیلم قدری کند شروع می‌شود اما به محض پیدا کردن ریتمش باعث می‌شود مخاطب از زمین کنده شود و به پرواز درآید.

اومبرتو گونزالس منتقد نشریه «درپ» هم نوشته: آلدن ارنرایک خود هان سولو است!

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *