با آغاز رسمی رویداد کامیک کان 2017، لباس شخصیت‌های اصلی فیلم Justice League برای تماشای عموم در معرض دید قرار گرفته است.

این لباس‌ها در رویداد Licencing Expo هم نمایش داده شده بودند، ولی حالا طرفداران می‌توانند از نزدیک آن‌ها را تماشا کرده و جزئیات مختلفشان که در تریلرها نمی‌توان تشخیص داد را بررسی کنند.

در فیلم لیگ عدالت، بازیگرانی هچون «بن افلک» (Ben Affleck)، «هنری کاویل» (Henry Cavill)، «گل گدوت» (Gal Gadot)، «جیسون موآما» (Jason Momoa)، «جی کی سیمونز» (J.K. Simmons)، «امبر هرد» (Amber Heard)، «ارزا میلر» (Ezra Miller) و «ری فیشر» (Rey Fisher) حضور دارند. لباس‌ شخصیت‌های زن شگفت انگیز، بتمن، آکوامن، فلش و سایبورگ را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

در تصاویر بالا شما هچنین می‌توانید تصاویر سه جعبه مادر را نیز تماشا کنید که نقش بسیار مهمی در داستان فیلم دارند و شخصیت منفی داستان، استپن‌ولف، به دنبال آنها است را نیز مشاهده کنید.

لباس تمامی شخصیت‌ها جزئیات بسیار بالایی دارد و خیره کننده‌ترینشان لباس سایبورگ است که با توجه به اخبار منتشر شده قلب فیلم Justice League محسوf می‌شود و حیاتش به یکی از جعبه‌های مادر بستگی دارد. چندی پیش نیز فیلم Wonder Woman اکران شده است و به نظر نمی‌رسد که لباس این شخصیت تغییر خاصی نسبت به آن موقع داشته باشد.

فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *