خانه سینما و تلویزیون اخبار برین و تورموند در سریال Game of Thrones پایان خوشی نخواهند داشت

برین و تورموند در سریال Game of Thrones پایان خوشی نخواهند داشت

0

با توجه به مصاحبه اخیر سازندگان سریال Game of Thrones، برین و تورموند، یکی از جفت‎های محبوب طرفداران این مجموعه، پایان خوشی نخواهند داشت.

با توجه به نزدیک شدن به انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones حدس و گمان‎هایی درباره اتفاقات احتمالی فصل یکی مانده به آخر این سریال پرطرفدار زده شده‎اند و رابطه تورموند (کریستوفر هیویو) و برین (گوندلین کریستی) یکی از بزرگ‎ترین این حدس‎هاست. این دو در فصل قبل هنگامی که سانسا (سوفی ترنر) و جان اسنو (کیت هرینگتون) بعد از مدت‎ها دیداری دوباره داشتند، با هم آشنا شدند. البته برین قسم به محافظت از سانسا خورده است و تورموند یکی از وحشی‎های شمال دیوار است. تورموند مطمئنا به برین علاقه‌ دارد، شاید به خاطر اینکه زنی قدرتمند است، اما توجه او به برین این خانم بلندقد اهل تارث را بیشتر از هر چیز دیگر معذب می‎کند. حال سازندگان سریال به واکنش طرفداران در این باره اشاره کردند و با حالتی آمیخته با طنز گفتند که این شرایط آن‎ دو را در موقعیت داستانی بدی قرار می‎دهد. در مصاحبه‎ای با سایت EW سازندگان سریال، دیوید بنیاف و دی. ‎بی. وایس درباره این جفت صحبت کرده و اعلام کردند چون طرفداران بسیار به شکل‎گیری رابطه‎ای بین برین و تورموند علاقه‌مند هستند، یکی از آن دو باید بمیرد!

سریال Game of Thrones

وایس:

قسمتی وجود داشت که همه کسل بلک را ترک می‎کردند و تصویری از آن دو که حتی در فیلمنامه ذکر هم نشده است، در حالی که سوار بر اسب هستند و برین به تورموند نگاه می‎کند و در جواب او هم لبخند می‎زند. این از آن صحنه‎هایی نیست که در فیلمنامه نوشته شود. فقط صحنه‎ای است که تورموند با نگاه خود او را موذب می‎کند و برین فقط نگاه خود را می‎دزدد؛ من این صحنه را 150 بار دیده‎ام اما هنوز هم مرا می‎خنداند.

او ادامه داد:

این موقعیت به ما الهام می‎دهد، چون ما مجبوریم یکی از آن‎ها را بکشیم، زیرا در این سریال پایان خوش یا رابطه رومانتیک جایی ندارد. اما ما به شما نخواهیم گفت چه کسی خواهد مرد.

این سخنان به طور حتم به شوخی گفته شده‎اند و جدی نیستند؛ این سریال به کشتن شخصیت‎های محبوب طرفداران و مطمئن شدن از سرنوشت تلخ هر یک از آن‎ها به صورتی خاص شهرت دارد، پس وایس و بنیاف دارند این شهرت سریال را به بازی می‎گیرند. اگرچه ذره‎ای حقیقت در این بیانیه وجود دارد، ولی برای سریالی مثل سریال Game of Thrones که به داستان‎های عاشقانه و از دست دادن عزیزان به صورت بی‎رحمانه مشهور است؛ اینکه پایان خوشی برای برین و تورموند وجود داشته باشد، بعید به نظر می‎رسد. همچنین با توجه به همین ویژگی سریال متوجه می‎شویم برین در حال حاضر مشغول هضم کردن رابطه خود با جیمی لنیستر (نیکولای کستر والدو) است، شایان به ذکر است که جیمی حتی شمشیری که پدرش با ذوب کردن شمشیر والریایی ند استارک، آیس، برای او ساخته بود را به برین هدیه داد و به همین دلیل آن شمشیر Oathkeeper نامیده شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *