«بیل ماری» و «سوفیا کاپولا» بار دیگر در On the Rocks همکاری می‌کنند

«سوفیا کاپولا» و «بیل ماری» رسماً در پروژه‌ی «روی سنگ‌ها» (On the Rocks) بار دیگر همکاری می‌کنند. این دو پیش از این در فیلم «گمشده در ترجمه»‌ (Lost in Translation) با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمی که برای ماری نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد و برای «سوفیا کاپولا» جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال را به همراه داشت. ماری و کاپولا آخرین بار در ویژه برنامه‌ی کریسمس نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۷ (A Very Murray Christmas) به کارگردانی کاپولا مشارکت کرده بودند. این فیلم اولین پروژه‌ی استودیوی A24 پس از امضای قرارداد همکاری با اپل است.

در فیلم «روی سنگ‌ها» ماری در مقابل «راشیدا جونز» به ایفای نقش خواهد پرداخت، مادر جوانی که در قصه دوباره با پدرش ولخرج و عجیبش در شهر نیویورک ملاقات می‌کند. کاپولا این فیلم را در نیویورک فیلمبرداری می‌کند و با همکاری «یوری هنلی» در تهیه‌کنندگی آن هم نقش خواهد داشت. «روی سنگ‌ها» پس از «حلقه‌ی بلینگ» (The Bling Ring) دومین همکاری کاپولا با استودیوی A24 است.

استودیو در نوامبر سال ۲۰۱۸ همکاری خود با شرکت اپل را اعلام کرده بود. طبق این قرارداد، این شرکت پخش کننده و استودیوی مستقل تا چند سال آینده چندین فیلم بلند برای اپل به تولید می‌رساند. اطلاعات دقیق‌تری از این قرارداد منتشر نشده است، بنابراین هنوز معلوم نیست فیلم جدید کاپولا به صورت اینترنتی توسط اپل منتشر می‌شود، به صورت سنتی به نمایش درمی‌آید و یا هر دو.

این فیلم هفتمین اثر بلند سینمایی کارنامه‌ی «سوفیا کاپولا» خواهد بود. «فریب‌خورده» (The Beguiled) آخرین اثر این فیلمساز که در تابستان سال ۲۰۱۷ توسط فکوس منتشر شد، جایزه‌ی کارگردانی را از جشنواره‌ی فیلم کن دریافت کرد.

تاریخ پخش «روی سنگ‌ها» هنوز مشخص نیست، اما استودیوی A24 به زودی فیلم‌های (High Life) «کلر دنیس»، «فانوس دریایی» (The Lighthouse) به کارگردانی «رابرت اگرز» را عرضه می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *