تصویر جدید از ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ در پشت صحنه IT: Chapter 2 یک صحنه مشهور را تایید کرد

اکنون دو ماه است که ﻓﯿﻠﻢبرداری یکی از مورد انتظارترین فیلم های ترسناک سال آینده میلادی، IT: Chapter 2 (آن: بخش دوم) آغاز شده و حالا هیولای مشهور رمان IT نوشته استیون کینگ در پشت صحنه آن دیده شده است، که نوید بازگشت این موجود وحشتناک را به ما می دهد. ما آخرین باری که وی را مشاهده کردیم دقیقا ۲۷ سال قبل بود، حال او بازگشته و قطعا شکار کودکان را آغاز کرده است.

صفحه توییتر Northumberland News اخیرا اقدام به انتشار یک تصویر جدید از پشت صحنه IT 2 کرده که در آن می توانیم ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ را مشاهده کنیم. در فیلم نخست بیل اسکارشگورد (سریال Castle Rock و Deadpool 2) شخصیت ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ معروف به “آن” را جلوی دوربین برد، او بعد از نمایش فوق العاده خودش حالا برای فیلم دوم بازگشته است و تصویر جدید نخستین باری است که وی را در فیلم جدیدش مشاهده می کنیم. تیم تولید ظاهرا این روزها در کانادا مشغول ضبط صحنات IT 2 هستند. این عکس، بازگشت ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ را تایید کرده اما مهم تر از آن نوید بازسازی یکی از صحنات مشهور رمان استیون کینگ را داده است.

اما این صحنه مشهور کدام است؟ در رمان که سال ۱۹۸۶ منتشر شد و اکنون از آن بعنوان یکی از بزرگ ترین رمان های دنیا یاد می شود، ریچی توزیر سری به مجسمه چوب‌بر افسانه ای Paul Bunyan می زند، که در خارج از شهر زادگاه او دری، واقع در ایالت مین (Derry, Maine) واقع شده است. ریچی سپس با ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ مواجه می شود که موقتا شکل این مجسمه را به خودش گرفتـه تا او را شکار کند!!

بد نیست اشاره کنیم که یک مجسمه واقعی از Paul Bunyan در شهر بنگور، ولز وجوود دارد (۳۱ فوت، ۹٫۴ متری که از سال ۱۹۵۹ همانجا ایستاده و ۳۷۰ پوند وزن دارد). خانه استیون کینگ هم در شهر بنگور واقع شده و مجسمه موجود در رمان IT نیـز الهامی از نسخه واقعی آن می باشد. البته کینگ در پورتلند، مین به دنیا آمده و جالب اینجاست که یک نسخه از همین مجسمه در پورتلند هم وجود دارد. حال در تصویر جدید می توانیم ﭘﻨﯽ ﻭﺍﯾﺰ را بر روی این مجسمه مشهور مشاهده کنیم، ولی هنوز نمی دانیم خودش را به شکل آن درمی آورد یا نه.

در فیلم جدید ۲۷ سال از اتفاقات پایانی قسمت نخست گذشته است و اعضای باشگاه بازندگان اکنون بزرگ شده اند و هر کدام مشغول زندگی خودشان هستند. اما دلقک شیطانی دوباره ظاهر شده تا از ترس بچه های شهر خیالی دری از ایالت مین تغذیه کند. از بازیگران جدید این فیلم می توانیم به ﺟﯿﻤﺰ ﻣﮏﺁﻭﻭﯼ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ/ﺑﯿﻠﯽ ﺩﻧﺒﺮﺍ، ﺁﯾﺰﺍﯾﺎ ﻣﺼﻄﻔﯽ‏ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻣﺎﯾﮑﻞ/ﻣﺎﯾﮏ ﻫﻨﻠﻦ، ﺟﺴﯿﮑﺎ ﭼﺴﺘﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺑﻮﺭﻟﯽ/ﺑﻮ ﻣﺎﺭﺵ‏، ﺑﯿﻞ ﻫﯿﺪﺭ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺭﯾﭽﺎﺭﺩ/ﺭﯾﭽﯽ ﺗﻮﺯﯾﺮ‏، ﺟﯽ ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺑﻨﺠﺎﻣﯿﻦ/ﺑﻦ ﻫﻨﺴﮑﺎﻡ، ﺟﯿﻤﺰ ﺭﺍﻧﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍﺩﻭﺍﺭﺩ/ﺍﺩﯼ ﮐﺴﺒﺮﺍﮎ‏، و ﺍﻧﺪﯼ ﺑﯿﻦ‏ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺍﺳﺘﻨﻠﯽ/ﺍﺳﺘﻦ ﯾﻮﺭﯾﺲ اشاره کنیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *