«تیچ گرنت» در فیلم «It: Chapter Two» نقش بزرگسالی «هنری باورز» را بازی خواهد کرد

به گزارش برخی منابع خبری «تیچ گرنت» و «جس ویکسلر» در فیلم «It: Chapter Two» به ایفای نقش خواهند پرداخت. «گرنت» در نقش «هنری باورز» بزرگسال ظاهر خواهد شد که در قسمت اول توسط «نیکولاس همیلتون» بازی شد و «ویکسلر» نقش همسر «بیل» را بازی خواهد کرد. پیش از این اعلام شده بود که بازیگرانی چون «جیمز مک‌آووُی»، «جسیکا چستین» و «بیل هیدر» به ترتیب در نقش‌های «بیل»، «بورلی» و «ریچی» به بازی خواهند پرداخت. «بیل اسکارزگارد» نیز دوباره در نقش دلقک ترسناک، «پنی‌ وایز» ظاهر خواهد شد. «اندی موشیاتی» بار دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و «گری دوبرمن» نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد. انتظار می‌رود فیلمبرداری قسمت دوم فیلم «It» در تابستان 2018 آغاز شود و در ششم سپتامبر سال 2019 روی پرده سینما برود.

بخش اول فیلم «It» داستان چند کودک را روایت می‌کرد که از دلقک ترسناکی به نام «پنی وایز» می‌ترسیدند و برای مبارزه با او مجبور به رو به رو شدن با ترس‌های خود می‌شوند. در قسمت دوم این فیلم بازگشت این افراد در بزرگسالی را شاهد خواهیم بود تا بار دیگر با این دلقک رو به رو شوند. قسمت اول و دوم این فیلم از روی کتاب‌هایی به همین اسم نوشته «استفان کینگ» ساخته شده‌اند.

فیلم اول فروش موفق هفتصد میلیون دلاری داشت که در نوع خود بی سابقه بود. «گرنت» بازیگری کانادایی است که بیشتر به خاطر حضور در سریال آمریکایی «Damnation» و سریال پر هزینه «Altered Carbon» از شبکه نتفلیکس شهرت دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *