بازیگر فیلم Justice League (لیگ عدالت)، کیران هایندز در مورد طرز تفکر کاراکتری که بازی می کند و ارتباطش با شرور دنیای دی سی یعنی دارکساید صحبت هایی کرده است. کمپانی برادران وارنر به سرعت به آغاز دنیای دی سی بر روی پرده ی نقره ای نزدیک می شود. ممکن است که در ابتدا فیلم Wonder Woman (واندر وومن) اکران شود ولی این فیلم لیگ عدالت می باشد که در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد و به همه یادآور می شود که آنها قرار است که گروهی از ابرقهرمانان دی سی را برای اولین بار با هم بر روی پرده ی نقره ای ببینند.

برای محقق کردن این موضوع، تیم خالق پشت دنیای گسترده ی دی سی باید تهدیدی بسیار بزرگ و در حد اندازه ی این گروه پیدا کند تا توجیهی قابل قبول برای گردآوری این تیم بزرگ و قدرتمند باشد. کاراکتر دارکساید به نظر تهدیدی مناسب می باشد ولی او قرار نیست که در این فیلم لیگ عدالت حضوری پر رنگ داشته باشد، با این حال، در این فیلم تیم تازه متشکل شده با عموی دارکساید یعنی استپن ولف سر شاخ خواهند شد.

کیران هایندز کسی است که به همراه جلوه های بصری و تکنیک های ویژه این خدای جدید را بر روی صحنه می آورد ولی در مورد اینکه او به دنبال چیست و چه برنامه و انگیزه های پنهانی دارد، هنوز اطلاعی در دست نیست. با اینکه این شخصیت در هیچ کدام از برنامه های تبلیغاتی این فیلم دیده نشده است و این کار نیز منطقی به نظر می رسد ولی به لطف مصاحبه ای با این بازیگر، او در مورد این کاراکتر صحبت هایی کرده است. او می گوید:

“این کاراکتر پیر و خسته است ولی هنوز در تلاش است تا از یوغ بردگی دارکساید بیرون بیاید ولی او این مسیر را حفظ می کند تا تلاش کند و به جهان ها مسلط شود.”

به نظر می رسد که اسنایدر و کمپانی نمی خواهند که استپن ولف یک فرمانده ی مشتاق در ارتش دارکساید باشد بلکه می خواهند او را به عنوان یک برده برای حاکم آپوکولیپس نشان دهند. این می تواند زمانی که احتمالا این کاراکتر از لیگ عدالت شکست می خورد، زاویه ی جذابی برایش باشد. آیا این احتمال می رود که استپن ولف به برادرزاده اش خیانت کند تا جان خودش را نجات دهد؟ در تئوری و بر روی کاغذ می تواند این گونه باشد، اما این کار برای شروری به قدرتمندی استپن ولف کاری بسیار ضعیف و آبکی می باشد.

حتی اگر استپن ولف در ماموریت بعدی اش به طور کامل پشتیبانی نشود ولی او به عنوان یک فرد وفادار به دارکساید باقی خواهد ماند. ماموریت آنها بدست آوردن سه جعبه ی مادری می باشد که بر روی زمین به جا مانده است، و دارکساید برای انجام این کار، یک ارتش بزرگ از پارادیمون ها به فرماندهی استپن ولف را به زمین فرستاده است.

با توجه به اینکه در تریلر اول شاهد یک جنگ ما قبل تاریخ بین زمینی ها و ارتش دارکساید بودیم، اگر استپن ولف در این جنگ اولیه حضور داشته است و شکست خورده باشد، پس شکست دوباره ی او در لیگ عدالت و دست خالی برگشتن به پیش دارکساید چندان عاقبت خوشی برایش نخواهد داشت. با توجه به اینکه فیلم لیگ عدالت دو بخشی می باشد، این احتمال می رود که در فیلم اول ابرقهرمان ها به پیروزی برسند و در فیلم دوم نیز دارکساید تصمیم بگیرد که کارها را خودش به دست بگیرد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *