«جورج آر.آر مارتین» از عنوان پیشنهادی خود برای پیش‌درآمد سریال «بازی تاج‌وتخت» می‌گوید

«جورج آر.آر مارتین» اطلاعات جدیدی از پایلوت پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» که به تازگی از طرف شبکه HBO سفارش ساخت گرفته منتشر کرد.

مارتین با انتشار متنی در وبلاگ خود به بیان عقایدش در مورد عنوان احتمالی پایلوت پرداخته و تأکید کرده است که تولید پیش‌درآمد تأثیری بر روی کتاب «بادهای زمستان» که دست کم تا سال ۲۰۱۹ منتشر نمی‌شود نخواهد داشت.

مارتین می‌نویسد، «ما مراحل ابتدایی پروژه را پشت سر می‌گذاریم، بدین معنا که هنوز از کارگردان، بازیگر، لوکیشن یا حتی عنوان خبری نیست.» اما می‌گوید عنوان پیش‌درآمد می‌تواند «شب طولانی» باشد، «گویای همه چیز است، ولی اگر عنوان نهایی اثر همین باشد تعجب خواهم کرد.» وی در ادامه می‌افزاید، «شبکه HBO احتمالاً مایل است عبارت «بازی تاج‌وتخت» را به طریقی در عنوان بگنجاند. بهرحال دیر یا زود معلوم می‌شود.»

وی همچنین تأیید کرده است که یکی از پنج ایده پیش‌درآمد «کنار گذاشته شده»، اما «سه پیش‌درآمد دیگر «بازی تاج‌وتخت» که داستان و شخصیت‌های آن در دوره‌های زمانی مختلفی می‌گذرد، همچنان در حال پیشرفت هستند.» او در ادامه توضیح می‌دهد که، «تمام چیزی که به من گفته‌اند این است که ما می‌توانیم دست کم یک پایلوت دیگر را فیلمبرداری کنیم، و شاید یکی دیگر در سال‌های آینده.»

مارتین در ضمن تصریح می‌کند که «نگارش «بادهای زمستان» ادامه دارد، و اولویت اول من باقی می‌ماند. اگر کتاب بادها وقتم را نگرفته بود، فکر می‌کنید فیلمنامه یکی دو پایلوت را خود برعهده نمی‌گرفتم؟» وی از پیشرفت سریال درام فانتزی پساآخرالزمانی «چه کسی از مرگ می‌هراسد» در شبکه HBO نیز خبر داده است.

داستان پایلوت پیش‌درآمد سفارش داده شده که نگارش فیلمنامه آن به «جین گولدمن» نویسنده فیلم‌های «کینگزمن» سپرده شده، هزاران سال قبل از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی می‌دهد. طبق اعلام شبکه سریال از اسرار خوفناک وستروس پرده برمی‌دارد، تاریخچه وایت واکرها را تشریح می‌کند و معمای خاندان استارک را فاش می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *