ساخت انیمیشن سریال Harley Quinn توسط DC

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده گفته می‌شود که قرار است کمپانی DC یک مجموعه انیمیشنی براساس شخصیت Harley Quinn بسازد. طبق گفته ها، این انیمیشن قرار است در ۲۶ قسمت نیم ساعتی ساخته شود و مخاطب آن نیز بزرگسال است. این انیمیشن توسط Warner Bros. Animation و تهیه کنندگان سریال Powerlessیعنی Justin Halpern، Patrick Schumacker و Dean Lorey ساخته خواهد شد.

سرویس دیجیتالی DC قبل از این نیز سریال Titans را ساخته است که بازیگرانی نظیر Anna Diop، Lindsey Gort،Alan Ritchson و Minka Kelly را در اختیار دارد. شخصیت Harley Quinn همیشه محبوب هواداران بوده است، این شخصیت که توسط Paul Dini و Bruce Timm خلق شده است اولین بار در Batman: The Animated Seriesحضور پیدا کرد. شخصیت Harley Quinn در فیلم سینمایی Suicide Squad با بازی Margot Robbie حضور پیدا کرد و در حال حاضر به نظر می‌رسد وی به عنوان گزینه اول سازندگان برای صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن است.

تصویر بالا یک طرح مفهومی از انیمیشن است و ممکن است نسخه نهایی این انیمیشن به این شکل نباشد. در انیمیشن Harley Quinn، شخصیت Poison Ivy و تعدادی دیگر از ابرقهرمانان و ابرشرورهای DC نیز حضور خواهد داشت. نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این انیمیشن توسط Halpern، Schumacker و Lorey انجام می‌شود و داستان آن درباره قطع رابطه Harley Quinn با عشق و همکارش در جرم و جنیات یعنی Joker و تلاش هایش برای تبدیل شدن به بانوی اول جرم و جنایت است.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *