سریال لایو-اکشن Metropolis ﺩﯼﺳﯽ تاخیر خورد!

در پی اعلام اینکه سرویس جدید استریم DC Comics قرار است با عنوان DC Universe (ﺩنیای دﯼﺳﯽ) شروع بکـار کند، فاش شد که تصویربرداری سریال Metropolis — یک سریال که وقایع آن در شهر مشهور کمیک های سوپرمن، متروپلیس اتفاق می افتد — قرار است با تاخیر آغـاز شود. این سریال پیش از این قرار بود در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما اکنون استودیو برای توسعه مجدد آن برنامه ریزی کرده است.

در اصل سریال Metropolis قرار بود چیزی شبیه به مجموعه تلویزیونی Krypton (کریپتون) شبکه Syfy باشد، که در آن شاهد روایت داستانی پیش از به دنیا آمدن خود سوپرمن هستیم. توصیف سریال Metropolis نشان می دهد که در آن با لویس لین و لکس لوثر دانشمند همراه می شویم که در حال تحقیق بر روی دنیای علوم حاشیه‌ای و افشای رازهای تاریک و عجیب شهر هستند. سریال DC’s Metropolis قرار بود تابستان امسال جلوی دوربین برود، اما حالا باید منتظر اعلام یک تاریخ جدید برای شروع تولید و عرضه آن باشیم.

ساعتی پیش تایید شد که DC Universe سفارش نگارش و تولید سریال Swamp Thing (ﺳﻮﺍﻣﭗ ﺗﯿﻨﮓ) جینز وان را داده است، ددلاین همچنین گزارش کرد که این سریال بعنوان دومین سریال لایو-اکشن سرویس استریم DC Universe جایگزین Metropolis خواهد شد، و قرار است با سرعت بیشتری تولید شود تا در سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران برسد. در کنار Swamp Thing شاهد عرضه فصل سوم Young Justice و سریال انیمیشنی Harley Quinn خواهیـم بود.

باید اشاره کنیم که سریال Metropolis قرار بود در ۱۳ اپیزود طی سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران برسد، اما حالا سرنوشت نامعلومی دارد. ولی خیلی عجیب است که DC Universe تصمیم گرفته Swamp Thing را قبل از Metropolis تولید و عرضه کند، چون ﺳﻮﺍﻣﭗ ﺗﯿﻨﮓ در مقابل لویس لین و لکس لوثر چهره چندان شناخته شده ای نیست. اما باید [در واقع بهتر است] صبر کنیم تا ببینیم که DC Entertainment چه برنامه ای برای سریال کمیک بوکی Metropolis دارد، سپس علت را خواهیم فهمید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *