ساخت فیلم Just Mercy با نقش‌آفرینی مایکل بی. جوردن توسط برادران وارنر

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، استودیوی «برادران وارنر» حقوق ساخت و پخش فیلم درام Just Mercy «فقط رحمت» با نقش‌آفرینی مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) را از استودیوی Broad Green Pictures که درگیر مشکلات متعدد در روند تولید و توزیع آن بوده، خریداری کرده است.

این فیلم جدیدترین پروژه‌ای محسوب می‌گردد که جوردن در آن حضور خواهد داشت و در صورت تامین بودجه، از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی مقابل دوربین خواهد رفت.

دنیل کرتون (Daniel Cretton) سازنده فیلم Short Term 12 را کارگردانی خواهد کرد که اقتباسی از کتابی با همین نام به نویسندگی برایان استیونسون (Bryan Stevenson) است.

استیونسون، بنیانگذار سازمان Equal Justice Initiative است که جهت کمک به فقرا و زندانی‌های محکوم به زندان و اعدام تاسیس شد. «فقط رحمت» داستان نخستین پرونده استیونسون است که وی باید از حق والتر مک‌میلان (Walter McMillian)، سیاه‌پوست جوانی که به خاطر جرمی که مرتکب آن نشده بود به اعدام محکوم شده بود، دفاع می‌کرد. گرچه شاهدان زیادی در محلق وقوع قتل حضور داشتند، اما مک‌میلان در عرض یک روز و نیم از سوی دادگاه به شش سال حبس و سپس اعدام محکوم شد. تلاش استیونسون منجر به کشف این حقیقت شد که دادستان شواهد را سرکوب کرده و در نهایت وی موفق شد تا مک‌میلان را از حمکش تبرئه کند.

این کتاب در سال ۲۰۱۴ میلادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در آن سال شناخته شد. روحیه انتقادی این کتاب نظر خوانندگان را به خود جلب کرد. این در حالی است که برخی منتقدان آن را با کتاب کشتن مرغ مقلد (To Kill A Mockingbird) مقایسه کردند.

ساخت فیلم «فقط رحمت» از سال ۲۰۱۵ میلادی است که در دستور کار استودیوی Broad Green قرار داشته است اما در نهایت به خاطر مشکلات مالی متعدد این استودیو و تعطیلی بخش تولید آن در ماه آگوست امسال، پروسه تولید این فیلم متوقف شده بود.

مایکل بی. جوردن تا مدتی دیگر با فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» استودیوی «مارول» به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *