خانه سینما و تلویزیون اخبار سازندگان سریال Game Of Thrones دو پایان متفاوت را برای فصل هشتم آن فیلم‌برداری خواهند کرد

سازندگان سریال Game Of Thrones دو پایان متفاوت را برای فصل هشتم آن فیلم‌برداری خواهند کرد

0

به نظر می‌رسد که شبکه HBO قصد دارد برای فاش نشدن داستان فصل هشتم سریال Game Of Thrones دو پایان متفاوت را برای آن فیلم‌برداری کند.

همانطور که در جریان هستید، سریال Game Of Thrones همواره مورد هجوم فاش کنندگان اینترنتی قرار گرفته است و بسیاری از نکات مهم این اثر، مدت‌ها پیش از پخش رسمی توسط عده‎‌ای در اینترنت فاش و اسپویل شده بودند. اکنون که دیگر به انتهای این اثر نزدیک شده‌ایم و قرار است داستان Game Of Thrones در فصل هشتم به پایان برسد، شبکه HBO تمام تلاشش را به کار بسته تا از فاش شدن اطلاعات مهم داستانی جلوگیری کرده و به این منظور، 2 پایان متفاوت را فیلم‌برداری خواهد کرد. جالب است بدانید که به غیر از نویسندگان اصلی، حتی بازیگران و دیگر عوامل سریال نیز نمی‌دانند که کدام پایان، واقعی و کدام یک تقلبی است.

مدیر برنامه‌های شبکه HBO، آقای «کیسی بلویز» (Casey Bloys) در رابطه با این موضوع گفت:

ما قرار است چندین نسخه مختلف از پایان سریال Game Of Thrones فیلم‌برداری کنیم تا کسی به طور دقیق متوجه نشود که چه اتفاقی در قسمت آخر رخ خواهد داد. این کار برای سریالی با محبوبیت Game Of Thrones اجتناب ناپذیر است چرا که به محض فیلم‌برداری از یک صحنه، حتی اگر همه جوانب امنیتی را هم رعایت کرده باشیم، باز هم علاقه‌مندان از آن مطلع می‌شوند. با این روش دیگر کسی به طور دقیق نمی‌داند که این سریال چگونه به پایان می‌رسد.

سریال Game Of Thrones

لازم به ذکر بوده که سریال‌های محبوب دیگری از قبیل The Sopranos و Breaking Bad نیز از این روش استفاده کرده‌اند. تنها تعداد کمی از نویسندگان و عوامل ساخت از پایان واقعی سریال Game Of Thrones آگاه خواهند بود و حتی خود بازیگران نیز نمی‌توانند سرنوشت شخصیت خودشان را به طور دقیق متوجه شوند.

فراموش نکنید که خود شبکه HBO مشخص نکرده است که چند نسخه تقلبی از پایان این سریال فیلم‌برداری خواهد شد، اما از آن‌ جایی که بلویز مدیر برنامه‌های این شبکه بوده و از برنامه‌های آن خبر دارد، به نظر می‌رسد که حداقل 2 پایان متفاوت برای داستان Game Of Thrones در نظر گرفته شده باشد.

گفته می‌شود که مراحل تولید فصل هشتم سریال Game Of Thrones از ماه اکتبر سال جاری آغاز خواهند شد. این فصل شامل 6 قسمت بوده که هر کدام از آن‌ها به اندازه یک فیلم‌ سینمایی طولانی خواهند بود. انتظار می‌رود که آخرین فصل از این سریال در سال 2018 یا 2019 میلادی بر روی آنتن برود.

شبکه HBO در ساخت فصل‌های گذشته این مجموعه نیز امنیت شدیدی مانند کدگذاری کردن فیلم‌نامه و از کار انداختن پهبادها و غیره را اجرا کرده بود، اما درز پیدا کردن و فاش شدن اطلاعات با توجه به گستردگی سریال و تعداد افراد زیادی که در ساخت آن دخیل هستند، امری غیرقابل کنترل است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *