سال 2012 بود که استودیوی نام آشنای «والت دیزنی» با ساخت انیمیشن «Wreck It Ralph» توجه بسیاری از مردم و منتقدین را به سوی خود جلب نمود و توانست استاندارد های تازه ای برای  یک انیمیشن تعریف نماید. اثر مذکور به کارگردانی «ریک مور» و نویسندگی «فیل جانسون و جنیفر لی» با بودجه ی 165 میلیون دلاری ساخته شد و در انتها توانست به فروش 471 میلیون دلاری دست یابد. این اثر داستان فانتزی یکی از شخصیت های منفی دنیای بازی های ویدئویی را روایت می کند که از زندگی خود ناراضی است و دوست دارد یک قهرمان باشد و در این بین اتفاقاتی برایش رخ می دهند که او را با چالش های متفاوت مواجه می سازند. والت دیزنی بعد از موفقیت این اثر تصمیم به ساخت دنباله ای برای آن گرفت که قرار است سال آینده اکران شود.
نسخه ی دوم این انیمیشن که با نام «Ralph Breaks the Internet : Wreck-It Ralph 2 » در حال ساخت می باشد داستان دو شخصیت اصلی شماره اول یعنی «رالف و ونلوپ» با صدا گذاری «جان رایلی و سارا سیلورمن» را دنبال می کند که در فضای اینترنت به دنبال قطعه ای هستند تا به وسیله ی آن بازی «Sugar Rush» را تعمیر نمایند. در جزئیات تازه ای که از این انیمیشن صبح امروز توسط پایگاه خبری «Collider» منتشر گردید با خبر شدیم که این دو شخصیت قرار است به وبسایت های مشهوری سرک بکشند و در این بین سایت های استودیوی مارول، جنگ ستارگان و شاهزاده های دیزنی نیز به چشم می خورد.
از آن جایی که این انیمیشن توسط والت دیزنی ساخته می شود، سر زدن شخصیت های کارتون به وبسایت دیزنی منجر به آن خواهد شد که تمام شاهزاده های دیزنی از جمله «مولان»، «السا» ، «آنا» و سفید برفی و غیره نیز در این انیمیشن حضور داشته باشند و بنا به گفته ی سازندگان، صدا گذاری این شخصیت ها نیز توسط صدا پیشگان اصلی آن ها انجام خواهد شد. سازندگان در این خبر اشاره کرده اند که شخصیت اصلی کارتون شجاع یعنی «مریدا» نیز در نسخه ی دوم رالف خرابکار حضور دارد ولی شخصیت های دیگر سخنان او را نمی فهمند؛ چرا که طراحی این شخصیت توسط یک استودیوی دیگر انجام شده بود.
به این ترتیب شخصیت هایی که همگی جزو مجموعه ی شاهزادگان دیزنی به شمار می آیند در نسخه ی بعدی رالف خرابکار حضور خواهند داشت. «موآنا در انیمیشن موآنا» ، «آنا در کارتون یخ زده»، «تیانا در شاهزاده و قورباغه»، «پوکاهانتس»، «یاسمین در کارتون علاالدین»، «بل در کارتون دیو و دلبر» و «آریل در کارتون پری دریایی» از جمله ی این شخصیت ها هستند که همگی به همراه صدا پیشگان اصلی شان در نسخه ی بعدی Wreck It Ralph حضور خواهند داشت. علاوه بر شاهزادگان دیزنی، شخصیت های دنیای مارول و جنگ ستارگان نیز در انیمیشن مذکور حضور خواهند داشت. این اقدام والت دیزنی می تواند منجر به فروش بسیار بالای این انیمیشن گردد. ابتکار عملی که می توان آن را برای عناوین دیگر این استودیوی کهنه کار نیز پیش بینی نمود.
نسخه ی دوم انیمیشن رالف خرابکار در تاریخ 21 نوامبر 2018 اکران خواهد شد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *