شبکه «Fuji TV» ژاپن نسخه ژاپنی سریال «Suits» را می‌سازد

در طی قراردادی بین بخش روابط بین الملل شبکه NBC و شبکه Fuji TV ژاپن نسخه ژاپنی سریال «Suits» ساخته می‌شود. این دومین قرارداد بین المللی برای ساخت این سریال است و پیش از این شبکه KBS کره جنوبی حق ساخت نسخه کره‌ای این سریال را خریداری کرد. این نسخه ژاپنی در یازده قسمت در اکتبر در تلوزیون پخش خواهد شد. ماجرای سریال در دفتر حقوقی یوکیمورا یواِسوگی، یکی از چهار دفتر حقوقی بزرگ ژاپن رخ خواهد داد و «یوجی اودا» در نقش وکیل موفق «شوگو کای» یا «هاروی اسپکتر» ظاهر خواهد شد. بازیگر جوان و عضو گروه «Hey! Say! Jump!»، «یوکو ناکاجیما» نیز نقش «دایسوکه سوزوکی» یا «مایک راس» حضور می‌یابد.

سریال «Suits» امریکایی هم اکنون در حال پخش هشتمین فصل است در حالی که «کاترین هیگل» در این فصل به جای «مگان مارکل» بازی می‌کند. «آنا لانگربرگ» مسئول بخش تولید شبکه بین المللی NBC درباره این قرارداد گفت:

سریال «Suits» یکی از پر طرفدارترین سریال‌های حال حاضر آمریکا است و ما بسیار مسروریم که این سریال را با کمک Fuji TV در آسیا نیز گسترش دهیم. این سریال با وجود شخصیت‌های قوی و پویا و با موضوعات قدرت، عشق و رقابت در جامعه جهانی به راحتی قابل درک، پذیرش و پیشرفت است. ما همچنین از حضور چنین افراد ارزشمندی در ساخت دومین نسخه بین المللی این سریال خوشحالیم و امیدواریم در نهایت استقبال خوبی از این نسخه ژاپنی شود.

«هیوکو گوتو» و «هیروشی کوبایاشی» تهیه کنندگان و «ماساتو هیجیکاتا» کارگردان این سریال ژاپنی خواهند بود. «جونیا ایکِگامی» نیز مسئول نوشتن فیلمنامه است. «گوتو» تهیه کننده این سریال در مصاحبه‌ای گفت:

من از لحظه‌ای که صحنه ملاقات «هاروی» و «مایک» را دیدم عاشق این سریال شدم و همیشه آرزو داشتم که نسخه ژاپنی آن را بسازم. من نمی‌توانم میزان احترامی که برای «آرون کورش» و تمام عوامل اصلی سریال قائلم را بیان کنم. من همچنین از تیم بین المللی شبکه NBC بی نهایت متشکرم که باعث شدند آرزوی هفت ساله من به حقیقت تبدیل شود. مسئله‌ای که باعث جذابیت این سریال می‌شود وجود یک داستان مجزا برای هر شخصیت، نه تنها «هاروی» و «مایک» بلکه «لوییز»، «ریچل»، «دانا» و جسیکا و همراهی آن‌ها با پرونده‌های متفاوت در هر قسمت است. همه‌ی تیم مسئول ژاپنی به این مسئله توجه می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای بومی سازی هر چه بیشتر «Suits» در ژاپن خواهیم کرد. ما امیدواریم که سریالی استایلیش و جذاب خلق کنیم که نه تنها در ژاپن طرفدار داشته باشد بلکه در حوزه بین المللی نیز محبوبیت بسیاری بدست آورد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *