«شب طولانی» در رتبه‌ی ماقبل آخر بدترین اپیزودهای تاریخ Game of Thrones قرار گرفت

اوایل هفته‌ی گذشته اپیزود سوم از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به بحث‌برانگیزترین اپیزود تلویزیونی تاریخ توئیتر تبدیل شد و در یک روز بیش از ۵۲ میلیون توئیت منحصر به فرد دریافت کرد. این قسمت که طولانی‌ترین اپیزود تاریخ سریال نیز بود برخی هواداران را به شگفتی واداشت و موجب نارضایتی برخی دیگر شد.

اما «راتن تومیتوز» به تازگی در گزارشی اعلام کرده است که این اپیزود در جلب توجه منتقدین موفق نبوده است. «شب طولانی» از مجموع ۷۳ نقد تا این لحظه امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرده و در بین تمامی اپیزودهای سریال در رتبه‌ی ماقبل آخر جای گرفته است. اگرچه امتیاز ۷۳ درصد برای سریال‌ها قابل قبول و امیدوارکننده است اما این مسئله در مورد «بازی تاج‌وتخت» که ۲۲ اپیزود آن امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده‌اند صدق نمی‌کند.

اپیزود ششم از فصل پنجم سریال (Unbowed, Unbent, Unbroken) بدترین اپیزود تاریخ «بازی تاج‌وتخت» از نگاه منتقدین است. در این قسمت «سانسا استارک» به ازدواج «رمزی بولتون» در آمد. صحنه‌ی بحث‌برانگیز این اپیزود توسط بینندگان سراسر دنیا پس زده شد. به هر حال، «شب طولانی» هنوز اپیزودهایی چون (Maiden Fair) با امتیاز ۷۷ درصد را بالاتر از خود می‌بیند. از ۲۲ اپیزودی که امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده‌اند، هشت قسمت به فصل اول مربوط می‌شوند و دیگر قسمت‌ها شامل «بلک‌واتر» (Blackwater)، «شیر و رز» (The Lion and The Rose)، «هاردهوم» (Hardhome) و «باران‌های کستمیر» (The Rains of Castermere) می‌شود.

بسیاری از هواداران مشکل اصلی «شب طولانی» و «نبرد وینترفل» را تاریکی بیش از حد تصاویر دانستند، اما «فابیان واگنر» فیلمبردار این قسمت در مصاحبه‌هایی تأکید کرد که مشکل از تلویزیون تنظیم نشده و آیپدهای کوچک بیننده است و سازندگان تعمداً روشنایی میدان نبرد را کاهش داده‌اند.

اپیزودهای جدید فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» روزهای دوشنبه در دسترس قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *