فیلم Avengers: Infinity War قلبتان را به درد خواهد آورد

اگر قصد دارید فیلم سینمایی Avengers: Infinity War را تماشا کنید، این نکته را از از جو روسو، یکی از کارگردان های فیلم، در نظر داشته باشید؛ از نظر احساسی آماده باشید. از آنجا که زمان زیادی تا شروع اکران مورد انتظارترین ﺑﻼﮎﺑﺎﺳﺘﺮ سال باقی نمانده، عوامل و بازیگران این فیلم تورهای خبری جهانی خودشان را آغـاز کرده اند. هنوز کسی به جز همین خدمه و ستاره ها از محتویات واقعی فیلم مطلع نیستند، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم تا قبل از آغـاز اکران چیز دقیقی از آن لو برود، اما از یک چیز در مورد Infinity War اطمینان داریم؛ این فیلم قرار است برای طرفداران قدیمی دنیای سینمایی مارول ناراحت کننده باشد، چون در حالی که پر از طنز است، چندین صحنه ناراحت کننده هم دارد.

این یک واقعیت است که فیلم های ده سال گذشته MCU هیچکدام چندان تاریک و ناراحت کننده نبودند، مخصوصا سومین Thor: Ragnarok و فیلم های نگهبانان کهکشان که پر از صحنات مفرح و شاد بودند، هنگام تماشای آن طرفداران با دنیایی رنگارنگ و خنده دار روبرو شدند. ما اغلب شخصیت های مارولی را شاد، خنده رو و خیلی از آن ها را شوخ طبع می بینیم، فیلم های مارول معمولا مملو از دیالوگ های جالب در موقعیت های حساس هستند که شاید کمدی نباشند اما لبخند را بر روی لب های بیننده می آورند. البته قصد نداریم بگوییم که آنها احساسات عمیق ندارند و همه سطحی هستند، نه بلکه احساسات خودشان را به شکل متفاوتی بروز می دهند و برای حل مشکلات شخصی خودشان از روش هایی استفاده می کنند که طنز بخش زیادی از آن را تشکیل می دهد. خب، چون هدف مارول تاکنون سرگرم کردن طرفداران بوده است نه ناراحت کردنشان — فیلم های دران چندان فروشی ندارند. اما قضیه Infinity War متفاوت است و طرفداران با تماشای این فیلم متوجه می شوند که اوضاع همیشه بر وقف مراد قهرمان ها نیست، پس باید خودشان را آماده کنند.

جو روسو در یک مصاحبه با Metro UK باری دیگر در وصف تانوس و قدرت های او سخن گفت، و اشاره نمود که با قدرتی که دارد برای متوقف کردن او باید بهای زیادی پرداخته شود. طبق صحبت های روسو، قهرمان های فیلم با ورود تانوس به یک سوال بزرگ برخورد می کنند؛ آیا حاضر هستند برای متوقف کردن تانوس هر بهایی را بپردازند، حتی اگر این بها زندگیشان باشد؟ جو گفت که: “…تانوس یک شرور غیرقابل توقف است، او عملا شکست ناپذیر و بسیار باهوش است — هوش در حد یک نابغه — او مانند چنگیز خان دنیا است، و برای متوقف کردن او باید بهای زیادی پرداخت. آنها مجبور هستند ببینند که آیا حاضر به پرداخت این هزینه هستند، و این موضوع اصلی این فیلم هاست.

اما مهم بخش از حرف های جو روسو جایی است که به طرفداران اخطار می دهد اگر برای تماشای Infinity War می آیند، از نظر احساسی برای اتفاق هایی که قرار است رخ دهد آماده شوند. این نخستین باری نیست که این کارگردان به مرگ قهرمان های پرطرفدار فیلم اشاره می کنـد، اما صحبت های تازه این فیلمساز مشهور تایید می کند که صحبت های مارول پیشین در وصف وقایع ناراحت کننده فیلم پیش رو حقیقی بوده است. جو گفت که: “چیزی که ما برای مخاطبین می خواهیم این است که آماده باشند، چون این فیلم پر از غافلگیری است — در فیلم قرار است پر از طنز و مقدار فراوانی اندوه باشد.

پس خودتان را آماده کنید، Infinity War از هفتم اردیبهشت پا به گیشه می گذارد — البته ما تا تابستان برای آماده شدن وقت داریم پس لطفا عجله نکنید!!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *