به گفته شبکه اچ بی او، قسمت آخر فصل ۷ سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) پر بیننده ترین قسمت در کل سریال شده است.

مطمئنا سریال بازی تاج و تخت قبل از این فصل نیز بسیار محبوب و پر بیننده بوده است، با این حال، فصل ۷ سبب شد تا این سریال به یک رویداد بزرگ در دنیای سریال تبدیل شود و می توان آن را برابر با فیلم های Star Wars (جنگ ستارگان) یا The Avengers (انتقام جویان) در دنیای فیلم دانست. از آنجا که سریال به سرعت در حال رسیدن به پایان خود است، فصل یکی مانده به آخر سریال همراه با لحظات بزرگ زیاد، مجموعه ای از تعاملات بین شخصیت های اصلی، پیچ و تاب های شوکه کننده و جنگ های عظیم بود. سریالی که برای داستان سرایی شکیبا و برنامه ریزی طولانی برای لحظات بزرگ شناخته می شد، به یک رویداد هفتگی در دنیای سریال تبدیل شد و طرفداران خیلی دوست داشتند که هر قسمت را هر چه سریع تر ببینند.

با تغییر در سرعت داستان سرایی سریال و همچنین جلوه های ویژه عجیب و دیدنی در هر قسمت، تعداد بیننده سریال هر هفته بیشتر می شد و هر هفته رکورد بیننده ها بالاتر می رفت. بنا بر گفته ها، در شروع قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت حدود ۱۲.۱ میلیون بیننده در حال تماشای سریال بوده اند و اگر بازپخش سریال را نیز در نظر بگیریم، این رقم به ۱۶ میلیون بیننده می رسد. لازم به ذکر است که این تعداد سریال را از شبکه اچ بی او دیده اند و شامل دانلود های غیر قانونی نمی شود. پیشرفت شگرفی در تعداد بیننده سریال دیده می شود زیرا تعداد بیننده های قسمت ۶ فصل ۷ سریال تعداد ۱۰.۱ میلیون بوده است.

اگر خواسته باشیم واقع بین باشیم این اعداد برای بیننده های سریال بسیار تاثیر گذار و فوق العاده است، زیرا سریال بازی تاج و تخت از شبکه اچ بی او پخش می شود و این شبکه رایگان و در دسترس همه نیست. به طور مثال سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) که از شبکه سی بی اس پخش می شود، توانسته است به رقم بیننده ۱۵ میلیون در یکی از قسمت های خود دست یابد. لازم به ذکر است که شبکه سی بی اس رایگان و در دسترس همگان قرار دارد و اگر سریال بازی تاج و تخت از این شبکه پخش می شد، مطمئنا باید انتظار بیننده های بیشتری را داشته باشیم.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *