مقاله جدید مجله رولینگ استون درباره رفتار نامناسب «جانی دپ»

رفتار شیطنت آمیز «جانی دپ» در گذشته باعث بالا رفتن فروش فیلم‌هایش می‌شد. او در واقعیت هم شباهت زیادی به کاپیتان جک اسپارو داشت. رفتار او جذاب و بسیار پر طرفدار بود اما در مقاله جدید مجله رولینگ استون، وضعیت رفتاری کنونی «دپ» به سال‌های آخر «الویس پریسلی» خواننده راک مشهور آمریکایی تشبیه شد. «دپ» 55 ساله در حال حاضر در قصری زندگی می‌کند و با درهای بسته از همه دنیا پنهان است. مصرف بیش از اندازه الکل، حشیش و طی شایعاتی، دیگر مواد مخدر صنعتی باعث افزایش نگرانی کارکنان هالیوود درباره آینده این بازیگر خارق‌العاده شده است.

استودیوهای همکار با «دپ» پس از انتشار این مقاله به فکر محاسبه ضررهای -در صورت وجود- همکاری با این بازیگر افتادند. او به تازگی در دو پروژه سریال «City of Lies» و فیلم پر هزینه کمپانی برادران وارنر «Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelward» به ایفای نقش پرداخته است. هیچ یک از کمپانی‌ها و «دپ» نظری درباره مقاله نداده‌اند. در حقیقت وضعیت «دپ» حتی پیش از انتشار این مقاله نیز در حاله‌ای از ابهام قرار داشت زیرا او با دو جنبش «#MeToo» و «Time’s Up» پس از ادعای همسر قبلی‌اش، «امبر هرد» درباره خشونت خانگی به مشکل برخورده بود. «جی کی رولینگ» پس از این اتهامات به دفاع از انتخاب خود برای بستن قرارداد با «دپ» در فیلم «Fantastic Beasts» پرداخت. «جی کی رولینگ» در بیانیه‌ای اعلام کرد:

با توجه به شرایط، من و فیلمسازان ترجیه می‌دهیم که با انتخاب اولیه خود مبنی بر همکاری با «جانی دپ» برایی بازی او در یک نقش اصلی ادامه دهیم.

همچنین در نبرد حقوقی اخیر «دپ» با مدیر برنامه‌هایش اسرار او درباره وضعیت زندگی و خرج‌های زیاد او و همچنین نیاز شدیدش به پول فاش شد. «جف باک» یکی از آنالیزورهای باکس آفیس گفت:

وضعیت او نگرانی بسیاری را به وجود می‌آورد. یکی از دلایل استخدام بازیگران درجه یک این است که آن‌ها به همراه کمپانی برای تبلیغ فیلم به شهرهای مختلف بروند اما در مورد «دپ» این مسئله صادق نیست به علاوه دیگر بازیگران نیز نمی‌توانند به سوال‌هایی که شامل نحوه برخورد «دپ» در صحنه می‌شوند نیز پاسخ دهند.

یکی از عوامل حاضر در صحنه فیلم «Fantastic Beasts» اعلام کرد که اگرچه مقاله مجله رولینگ استون نگرانی‌هایی را به وجود آورده اما همه آن‌ها درست نیستند زیرا رفتار «دپ» در زمان فیلمبرداری این فیلم خیلی خوب بود، او به موقع سر فیلمبرداری حاضر می‌شد، فیلمنامه را بلد بود و با عوامل رفتار بسیار مناسبی داشت.

البته درست است که «دپ» برخلاف «تام کروز» و «ویل اسمیت» در برنامه‌های زیادی شرکت نمی‌کند اما او گاهی در برنامه‌های محبوبی مانند ونیتی فیر حضور پیدا می‌کند و به طور سالانه چند مصاحبه با مجلات و برنامه‌های زنده انجام می‌دهد. «دپ» در سریال «City of Lies» که درباره قتل‌های «توپاک شکور» و «بی‌آی‌جی» مشهور است، نقش اصلی را بر عهده دارد. اما قضیه فیلم «Fantastic Beast: The Crimes of Grindelward» متفاوت است و او نقش مکمل منفی را بازی می‌کند. شایعاتی درباره حضور او در سری سوم فیلم «Fantastic Beasts» به گوش می‌رسد اما ساخت قسمت سوم این فیلم با توجه به وجود نداشتن فیلمنامه هنوز در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تمام این مشکلات با توجه به کاهش محبوبیت این بازیگر در هالیوود تشدید شده‌انر. سه فیلم اخیر «دپ» با شکست مواجه شدند. فروش دو فیلم «Black Mass» و «Alice Through the Looking Glass» بسیار پایین بود و فیلم «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» دومین فیلم کم فروش این سری بود. به نظر می‌رسد که این مسئله بزرگترین مشکل «جانی دپ» در حال حاضر باشد زیرا هالیوود هر چیزی غیر از شکست را می‌تواند تحمل کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *