«نبرد وینترفل» پربیننده‌ترین اپیزود فصل پایانی Game of Thrones و دومین اپیزود تاریخ سریال شد

«شب طولانی» که با ۸۲ دقیقه طولانی‌ترین اپیزود تاریخ «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) بود، دوشنبه گذشته توسط ۱۲.۰۲ میلیون نفر مشاهده شد. این درحالی است که اپیزود دوم فصل ۱۰.۲۹ میلیون بیننده‌ی ابتدایی داشت و اپیزود آغازین فصل هشتم را ۱۱.۸ میلیون نفر از طریق شبکه‌ی کابلی HBO نگاه کردند.

اپیزود سوم در تمام پلتفرم‌ها از جمله‌ شبکه‌ی کابلی، و سرویس‌های HBOGO و HBO NOW توسط ۱۷.۸ میلیون بیننده مشاهده شد که برای HBO‌ یک رکورد جدید به شمار می‌آید. این رکورد پیش از این با ۱۷.۴ میلیون بیننده به اپیزود اول از فصل هشتم اختصاص داشت. طبق اعلام HBO اپیزود اول این فصل تحت عنوان «وینترفل» در حال حاضر ۳۸ میلیون مرتبه مشاهده شده شده است.

«شب طولانی» که یک ساعت و ۲۲ دقیقه به طول انجامید، اکنون دومین اپیزود پربیننده‌ی تاریخ سریال است و پایین‌تر از اپیزود پایانی فصل هفتم با ۱۲.۱ میلیون بیننده قرار دارد. اپیزود یکشنبه شب گذشته علاوه بر این، با ۷.۸ میلیون توئیت بحث‌برانگیزترین اپیزود تلویزیونی تاریخ نیز شد. این رکورد تنها سریال‌های فیلمنامه محور را شامل می‌شود.

تاکنون با گذشت چهار ماه از سال ۲۰۱۹، بیش از ۵۲ میلیون توئیت در مورد «بازی تاج‌وتخت» منتشر شده که از هیجان بالای هواداران برای فصل پایانی سریال حکایت می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *