خانه سینما و تلویزیون اخبار پوستری جدید از فیلم It منتشر شد (کامیک کان 2017)

پوستری جدید از فیلم It منتشر شد (کامیک کان 2017)

0

پوستر جدیدی از فیلم It که برگرفته از یکی از آثار کلاسیک و ترسناک استفن کینگ است، به طور اختصاصی برای مراسم کامیک کان ساخته شده است.

استودیو Warner Bros پوستر جدیدی از فیلم It، قسمت اول اقتباس شده از اثری به نویسندگی استفن کینگ با همین نام (فیلمبرداری قسمت دوم از سال بعد شروع خواهد شد)، را برای مراسم کامیک کان رونمایی کرد. این استودیو اعلام کرد که تریلر جدیدی از این فیلم در هفته آینده منتشر خواهد شد. تصویر این پوستر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

فیلم It

کسانی که این هفته در مراسم کامیک کان حضور دارند، می‌توانند یکی از این پوستر‌ها را خریداری کرده و به غرفه مربوط به Warner Bros بروند تا پوسترشان توسط Losers’ Club، گروه شخصیت‌های اصلی در فیلم و کتاب، امضا شود.

کارگردانی‌ این فیلم بر عهده «آندرس موشتی» (Andres Muschietti) است و و  داستان آن در شهری به نام Derry جریان دارد. در این شهر ناگهان تعدادی بچه ناپدید می‌شوند و گروهی از نوجوانان برای شکست دادن Pennywise، دلقکی شیطانی که تاریخچه بلندی در کشت و کشتار دارد، دست به کار می‌شوند.

«فین ولفاهرد» (Finn Wolfhard)، «جیدن لیبرهر» (Jaeden Lieberher)، «جرمی ری تیلر» (Jeremy Ray Taylor)، «سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis)، «وایت الیف» (Wyatt Oleff)، «چوزن جیکبز» (Chosen Jacobs) و «بیل اسکارزگرد» (Bill Skarsgard) در این عنوان نقش آفرینی می‌کنند. فیلم It در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) اکران خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *