سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به اندازه‌ای محبوب هست که به جرات می‌توان گفت اکثر بازیگران دوست دارند در آن حضور داشته باشند؛ اما ما به تازگی مطلع شده‌ایم که «چارلی هانام» (Charlie Hunnam)، ستاره‌ سریال «فرزندان آشوب» (Sons of Anarchy)، پیشنهاد بازی در سریال Game of Thrones را رد کرده است.

هانام در مصاحبه‌‌ای درباره‌ جدیدترین فیلم خود، شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) بیان کرد که علاقه‌ زیادی به حضور در یکی از فصل‌های باقی مانده از بازی تاج و تخت (یا چهار اسپین‌آف آن) دارد و در مقطعی هم به انجام این کار بسیار نزدیک شده بود. او بیان کرد:

من علاقه‌ زیادی به بازی در سریال بازی تاج و تخت دارم. آن‌ها چند وقت پیش شانس انجام این کار را نیز به من دادند، ولی من در آن زمان مشغول فیلم‌برداری پروژه‌ دیگری بودم. شاید در آینده باز هم شانس به من رو کند.

هانام برای اولین بار از علاقه‌ خود برای حضور در بازی تاج و تخت در سال 2012 صحبت کرد، ولی تا به حال هیچگاه به پیشنهاد HBO اشاره‌ای نداشته است. در این فصل از بازی تاج و تخت ما «اد شیرن» (Ed Sheeran)، خواننده‌ محبوب انگلیسی و «نواح سیندرگارد» (Noah Syndergaard)، بازیکن آمریکایی بیسبال را نیز خواهیم دید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *