کارگردان Jurassic World در درام جنگی War Magician با «بندیکت کامبربچ» همکاری می‌کند

«کالین ترورو» که به‌تازگی فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک: حکمرانی» (Jurassic World: Dominion) را برای یونیورسال به پایان رسانده، در فیلم «جادوگر جنگ» (War Magician) که یک درام جنگی است با «بندیکت کامبربچ» همکاری می‌کند. فیلمنامه‌ی این پروژه بر اساس کتاب «دیوید فیشر» توسط «ای. نیکلاس ماریانی» به نگارش درآمده است.

این فیلم داستان عجیب «جسپر مسکلین» را روایت می‌کند، شعبده‌باز بریتانیایی که در جنگ جهانی دوم با استفاده از جادو «اروین رومل» فرمانده‌ی آلمانی را شکست داد. ترورو برای این اقتباس با گروهی بین‌المللی از آفریقا، اروپا و خاور میانه همکاری خواهد کرد.

«جادوگر جنگ» در کمپانی‌های «لنداسکیپ اینترتینمنت» متعلق به «باب کوپر»، «سانی‌مارچ» کامبربچ، «لی کلارک» و «آدام آکلند»، و «بلو‌استون» متعلق به «ریچارد ساپرستین» تولید خواهد شد. ترورو نیز با کمپانی «مترونوم فیلمز» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

فیلم «دنیای ژوراسیک‌: حکمرانی» ترورو در حین پاندمی و با تحمیل چند میلیون هزینه‌ی اضافه به استودیو برای رعایت پروتکل‌ها به پایان رسید. کمپانی مترونوم تروروو برای یونیورسال در حال توسعه‌ی فیلم‌های دیگری به نام «آتلانتیس» (Atlantis) و «اپرای فضایی» (Space Opera) است.

کامبربچ اخیراً فاش کرده است که از کریسمس گذشته در حال بازی در دنباله‌ی «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) است. انتظار می‌رفت او در سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» (WandaVision) دیزنی+ نیز با توجه به ارتباط مستقیمش با «دکتر استرنج ۲» ظاهر شود اما این اتفاق روی نداد و کامبربچ از اینکه بی‌خود و بی‌جهت هواداران را امیدوار نگه داشته عذرخواهی کرد. کامبربچ هفته‌ی گذشته نیز ادعا کرد که «اگر فیلنامه‌ی درست» به دستش برسد ممکن است یک روز در فصل جدید «شرلوک» (Sherlock) بازی کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *