خانه موفقیت سبک زندگی 10 کاری که باید قبل از رسیدن به سن 40 سال تجربه کنید

10 کاری که باید قبل از رسیدن به سن 40 سال تجربه کنید

0

بسیاری از افراد در زندگی خود دچار روزمرگی شده و احساس می کنند ناکام از دنیا خواهند رفت. ناکام از دنیا رفتن و تجربه نکردن بسیاری از کارهای جدید برای هیچ فردی خوشایند نخواهد بود. در این مقاله توصیه‌ های هیجان ‌انگیزی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در حفظ سلامتی و شادابی شما داشته باشد.

در ادامه ۱۰ مورد از کارهایی که باید تا قبل ۴۰ سال انجام دهید آورده شده است. اگر جزو افرادی هستید که هنوز به سن ۴۰ سالگی نرسیده اید پس نگران نباشید چرا که هنوز فرصت دارید تا تمامی کارهای زیر را انجام دهید.

۱- شنا کردن در یک آبشار

تورها و آپشن های زیادی برای سفر به مناطق جنگلی همراه با آبشارهای زیبا وجود دارد. می توانید در یک روز گرم با یکی از آنها همراه شوید و از بودن در چنین مکانی لذت کافی را ببرید.

۲- ماچو‌ پیچو

هیچ چیزی هیجان انگیز تر از دیدن ماچو پیچو در پرو نمی تواند باشد؛ شهری با دیوارهای سنگیِ جلا داده‌ شده که مطابق با معماری کلاسیک اینکاها در حدود سال ۱۴۵۰ میلادی ساخته شده ‌است. برنامه ریزی کنید و برای بازدید از تمدن بومیان آمریکای جنوبی، فرصت را از دست ندهید.

۳- کاری را انجام دهید که آثارش تا مدت ها برجای بماند

مهم نیست که در زندگی خود به چه کاری مشغول هستید. تنها سعی کنید هر کاری که انجام می دهید نتیجه موثر و طولانی مدتی داشته باشد و تا مدت ها برای دیگران به یادگار باقی بماند تا پس از مرگ هم یاد و خاطره شما زنده بماند.

۴- در یک دریای مرده شناور شوید

یک ماه را در زندگی خود به سفر به اروپا اختصاص دهید و لذت شنا در آب های ساکن را تجربه کنید. شناور شوید و خود را رها سازید تا نمک کار خود را بکند.

۵- سرپرست و مربی باشید

همیشه داشتن یک حامی و پشتیبان، موجب امید و دلگرمی است. اما تجربه سرپرست بودن و اینکه خودتان حمایت‌کننده کسی باشید، می تواند باعث تاثیرات مثبت روحی و معنوی شده و توانایی های نهفته شما را کشف کند.

۶- دو نفره و با کسی که دوستش دارید سفر کنید

اگر چه سفر با یک گروه از دوستان یا اقوام می تواند بسیار لذت بخش اما یک سفره دو نفره با کسی که دوستش دارید تجربه بسیار لذت بخش تری است. همینکه او را در آغوش بگیرید، ماجراجویی کنید، خود یک یک تجربه بی نظیر خواهد بود.

۷- با مذاهب و فرهنگ های مختلف آشنا شوید

شاید در کشور خود آیین ها و مذاهب زیادی وجود داشته باشد اما مذاهب گوناگون زیادی در جای جای دنیا وجود دارد. سعی کنید از یک معبد بودایی یا یک کلیسای کاتولیک و یا یک نماز جماعت در مسجد دیدن کنید و بدون تعصب به آنها احترام بگذارید و با آنها آشنا شوید.

۸- معلم ابتدایی خود را ملاقات کنید

به گذشته خود برگردید و معلم ابتدایی خود را ملاقات کنید تا بتوانید مقایسه ای انجام دهید. ببینید که چقدر رشد کرده اید و هم اکنون در کجای دنیا ایستاده اید.

۹- چای بیشتری بنوشید و مزه ‌های مختلف را امتحان کنید

سعی کنید مزه‌ های جدید، طعم‌ های خاص و غذاهای مختلف را امتحان کنید. از دایره‌ی امن خود خارج شوید و هیجان طعم را به زندگی خود وارد کنید.

۱۰- نامه‌ای برای خودتان بنویسید

برای خود نامه بنویسید. هرچند هم که غمگین باشید، آرزوها و درد‌ و‌ دل‌ های امروزتان، می تواند تجربه جالبی را در آینده بدر اختیارتان قرار دهد. همینکه مطلع شوید در گذشته چگونه فکر می کرده اید و چقدر رشد کرده اید می تواند کار بسیار جالبی باشد.

vitrino

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *