سریال محبوب Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) هیچ تنها یک فرد قدرتمند غاصب نداشته است، باتوجه به این امر، چه کسی جای رمزی بولتون را در این سریال می گیرد؟ طبق گفته ی پیلو اسبک (Pilou Asbæk)، ما ممکن است در فصل ۷ از یورن گریجوی حتی بیشتر از رمزی و جفری متنفر شده باشیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

حتی وقتی تیون و عموی یارا را در فصل ششم دیدیم، اسبک قول داد که یورن گریجوی کانون توجه فصل ۷ باشد. این بازیگر در مصاحبه با Empire شخصیت خود را تبهکار بدتری نسبت به مرمزی بولتون و جفری دانست:

دیوانه هایی که من باهاشون برخورد داشتم ابعاد بسیار متفاوتی دارند. بنابراین در هر صحنه از بازی من در نقش یورن، چیز جدیدی متوجه شدم: “می خوام این صحنه را جذاب باشم.” ” این صحنه می خوام تجاوزگر باشم.” این صحنه می خوام یکی رو بکشم.” بعد از این فصل، رمزی قراره مثل یک بچه کوچک بنظر بیاد.

در تریلر اول فصل ۷ این سریال، غضب یورن را دیدیم درحالی که تیون وسط یک جنگ وحشتناک دیده شد. خطوط زمانی در فصل ۷ به شدت بی ثبات هستند اما مطمئن هستیم یورن هزاران کشتی اش را سریعا جمع می کند و این برای حمله به برادرزاده هایش در آب های آزاد کافی است.

باید صبر کنیم تا ۱۶ جولای ببینیم یورن چه شرارت هایی در فصل هفتم مرتکب می شود.

توسط مینو فرجی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *