ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽها خبر از یک افتتاحیه رکوردشکن برای Solo: A Star Wars Story می دهند!

تازه ترین ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽهای باکس آفیس برای فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) می گویند که قرار است یک شروع موفق را ثبت کنـد. اکنون ما فاصله چندان زیادی تا شروع اکران فیلم سینمایی Solo نداریم و قرار است بزودی با یکی از مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۱۸ روبرو شویم. بدون شک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ جنگ ستارگان یکی از غیرمعمول ترین تولیدها را پشت سر گذاشته است، با توجه به اینکه ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ در حالی که فقط چهار ماه تا شروع تصویربرداری مانده بود، بجای ﻓﯿﻞ ﻟﺮﺩ ﻭ ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣﯿﻠﺮ روی صندلی کارگردانی نشست. البته این اتفاق باعث حرف و حدیث های فراوانی شد، شایعه ها یادآور شدند که Solo فیلمی ناامیدکننده و نخستین شکست واقعی برای Lucasfilm است!!

اما خوشبختانه، به نظر می رسد که گزارش های منفی فقط بزرگ نمایی بودند. طی چند ماه اخیر، استودیو تمرکز خودش را بر روی تبلیغات فیلم جدید قرار داد، و این عنوان ﭘﯿﺶدرآمدی را بعنوان فیلمی تماشایی و هیجان انگیز جلوه داد. تریلرها و تبلیغات تلویزیونی فیلم باعث شد که طرفداران جنگ ستارگان برای تماشای این فیلم مشتاق شوند، و حالا می شنویم که Solo با ورودش به گیشه قرار است یک افتتاحیه رکوردشکن را طی روز یادبود پشت سر بگذارد.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی ددلاین، ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ شده که این فیلم طی افتتاحیه چهار روزه خودش در ایالات متحده بیشتر از ۱۷۰ میلیون دلار می فروشد. با این حساب، Solo یکی از فیلم های پرفروش سال ۲۰۱۸ خواهد بود که بعنوان یک دستاورد برای Lucasfilm محسوب می شود. این فیلم نخستین بـار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، و این روزها طرفداران فرانچایز جنگ ستارگان منتظر شروع اکران آن هستند. ما همواره انتظار داشتیم که Solo بتواند یک اکران موفق را تجربه کند، چون Star Wars طرفداران زیادی دارد و بسیاری از آنها هم دوست دارند اطلاعات بیشتری از زندگی هان سولو کسب کنند.

حال فقط به کیفیت خود فیلم بستگی دارد، و این موضوع سرنوشت تجاری آن را تعیین خواهد کرد. البته این تازه شروع کار است، چون ﺁﻟﺪﻥ ﺍﺭﻧﺮﺍﯾﮏ بازیگر نقش هان جوان در این فیلم تایید کرده که طبق قراردادش با استودیو باید در سه فیلم بازی کند، بنابراین شاهد تولید ادامه هایی برای Solo خواهیم بود. البته موفقیت یا عدم موفقیت قسمت اول می تواند باعث تغییر برنامه ها شود.

این فیلم توسط ﺭﺍﻥ ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ (برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب) کارگردانی شده، ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﮐﺴﺪﻥ و ﻻﺭﻧﺲ ﮐﺎﺳﺪﺍﻥ (ﺟﻨﮓ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ: ﻧﯿﺮﻭ ﺑﺮﻣﯽﺧﯿﺰﺩ، ﺍﻣﭙﺮﺍﺗﻮﺭﯼ ﺿﺮﺑﻪ ﻣﯽﺯﻧﺪ) هـم نویسندگان آن هستند. اکران Solo از بیست و پنجم ماه مِی مصادف با جمعه ۴ خرداد آغاز خواهد شد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *