اولین تصاویر از فصل دوم سریال The Punisher

آذر ماه سال گذشته، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Punisher برای فصل دوم خبر دادند. از ماه اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از حضور شخصیت جیگساو با بازی بن بارنز، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Punisher منتشر شده است. این تصاویر که توسط وب‌سایت جاست‌جارد منتشر شده، یک نگاه کلی از شخصیت جیگساو در دنیای سینمایی مارول را به ما ارائه می‌کند که ظاهر آن نسبت به نسخه کمیک بسیار ساده‌تر و متفاوت‌تر است. در واقع زخم‌های روی صورت شخصیت جیگساو چندان ظاهر زشت و ترسناکی که حتی خودش جرات تماشای خود در آینده را نداشت، ندارد و ظاهر او ممکن است برخی از طرفداران را ناامید کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این حال، در این تصاویر ظاهرا پانیشر در مقابل دوست قدیمی خود قرار گرفته و یک مبارزه خونین را در این تصاویر شاهد هستیم. با توجه به اتفاقات فصل اول، به نظر می‌رسد که جیگساو به دنبال گرفتن انتقام از پانیشر برای اتفاقی که در پایان فصل اول رخ داد است و ظاهرا به کمک جراحی پلاستیک بخش زیادی از صورت خود را ترمیم کرده است. با این حال، منشا شخصیت جیگساو در دنیای مشترک سریال‌های مارول و شبکه نتفلیکس نیز نسبت به دنیای کمیک متفاوت‌تر بوده و ممکن است یکی از دلایل این تغییر در چهره او باشد. با این حال، برخی گریم احتمالی سنگین و طولانی مدت جیگساو را یکی از دلایل احتمالی تغییر این موضوع در فصل دوم سریال The Punisher می‌دانند.

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال The Punisher باز خواهد گشت. همچنین مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه Netflix منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *