بازگشت «هنری کویل» در نقش «سوپرمن» هنوز قطعی نیست

اوایل هفته‌ی گذشته تأیید شد که «هنری کویل» در حال مذاکره با برادران وارنر و دی‌سی است تا دوباره نقش «سوپرمن» را بازی کند. اما سپس ورایتی گزارش داد که او قرار نیست در فیلم جداگانه‌ای مانند قسمت دوم «مرد پولادین» ظاهر شود و شاید در چند نقش کوتاه بازی کند.

اما بازگشت کویل در نقش «سوپرمن» از این هم پیچیده‌تر شده چرا که «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد هنوز هیچ‌ مذاکره‌ای صورت نگرفته و هیچ نقشی کوتاهی برای کویل در هیچ فیلمنامه‌ای از پروژه‌های بعدی دی‌سی از جمله «بلک آدام»، «بتمن» و «فلش» که به نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر» دارای عنصر سفر در زمان و دنیاهای موازی است اما «سوپرمن» در آن نقشی ندارد نوشته نشده است.

با این حال، به نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر» تمایل برای مذاگره در مورد نحوه‌ی بازگشت کویل در فیلم‌های آینده وجود دارد. بنابراین «مرد پولادین» همچنان امکان بازگشت به دنیای سینمایی دی‌سی را با کویل خواهد داشت.

کویل قرار بود در فیلم «شزم!» حضور کوتاهی داشته باشد، اما به دلیل برنامه‌های فشرده‌اش موفق به بازی در فیلم نشد تا تنها بدن شخصیت در فیلم نمایش داده شود. نسخه‌ی لایو-اکشن «سوپرمن/کلارک کنت» در سریال «سوپرمن و لوئیس لین» (Superman & Lois Lane) شبکه‌ی CW با بازی «تایلر هکلین» هنوز به قوت خود باقی است.

این احتمال وجود دارد که برادران وارنر در نظر داشته باشد ابتدا بازگشت کویل را ابتدا با نقش‌های کوتاه بیازماید. به این ترتیب که اگر او در «شزم ۲» ظاهر شود و مخاطبین از آن استقبال کنند، آنگاه استودیو فیلم جداگانه‌ای برای او خواهد ساخت، اما در غیر این صورت می‌تواند به سراغ بازیگر دیگری مانند «مایکل بی.‌ جوردن» آفریقایی تبار برود و شایعه‌‌ی سوپرمن شدن او را به حقیقت تبدیل کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *