تأخیر در اکران Dark Phoenix و Gambit

فاکس تا اواسط سال ۲۰۱۹ برای نهایی شدن قرارداد ادغام با دیزنی باید منتظر بماند. آن‌ها چند روز پیش از تریلر «اکس-من: دارک فینکس» رونمایی کردند و اکنون طبق آخرین گزارش‌ها، اکران این فیلم را تا تابستان ۲۰۱۹ به تعویق انداخته‌اند. اما این تنها تغییرات صورت گرفته در برنامه‌های فاکس نیست. فاکس خبر داده که فیلم اکشن «آلیتا: فرشته جنگ» (Alita: Battle Angel) به کارگردانی «رابرت رودریگز» و تهیه‌کنندگی «جیمز کامرون» را هم با تأخیر اکران و فیلم بدون عنوان جدیدی از «ددپول» را در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند.

فیلم در حال حاضر بدون عنوان «ددپول» در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال اکران می‌شود و فیلم «آلیتا»ی «رابرت رودریگز» که قرار بود در همین تاریخ روی پرده برود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید. «دارک فینکس» از چندگانه «اکس-من» نیز به جای ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ در ۷ جون ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. استودیو همچنین اعلام کرده است که اسپین‌آف بدون کارگردان «اکس-من» یعنی «گامبیت» را هم به جای ۷ جون ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۳ مارچ ۲۰۲۰ روی پرده می‌برد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم بدون عنوان «ددپول» همان اثر قبلی اما با رده سنی ۱۳ سال خواهد بود. «رایان رینولدز» با انتشار تصویری از «فرد سوج» بازیگر فیلم «عروس پرنسس» در نقش پسری که پدربزرگش برای او قصه می‌خواند، به این شایعات دامن زد. با این حال، با در نظر گرفتن هزینه‌های سنگین عرضه یک کات متفاوت از فیلم، شاید بتوان نتیجه گرفت که فیلم بدون عنوان جدید، همان «ددپول ۲» با سکانس‌ اضافی «ددپول» در حال قصه‌خوانی برای سوج باشد. «ددپول» بدون عنوان امسال باید در افتتاحیه با بلاک‌باسترهایی مانند «بامبلبی» پارامونت و «آکوامن» برادران وارنر رقابت کند.

فاکس همچنین فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (New Mutants) اسپین‌آف دیگر «اکس-من» را هم باید در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ اکران کند. عرضه این اثر که رگه‌هایی از ژانر وحشت را هم در خود دارد و فیلمبرداری آن به پایان رسیده، تاکنون چند بار با تأخیر مواجه شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *