تاریخ اکران فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

مجله «Variety» تاریخ اکران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو توسط کمپانی «Sony Pictures» را 9 آگوست سال 2019 اعلام کرده است. فیلم دیگری که برای همان تاریخ قرار است اکران شود، فیلم «Artemis Fowl» از کمپانی والت دیزنی است.
فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش که در تاریخ 9 آگوست سال 1969 رخ داده است، اکران شود.
تارانتینو در حال مذاکره با بازیگران بزرگی از جمله «لئوناردو دی کاپریو، تام کروز، مارگو رابی و جنیفر لاورنس» برای حضور در فیلم جدیدش است. با این حال، تا اکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم مشخص یا تائید نشده است.
این فیلم با عنوان #9 در دست ساخت است که اشاره‌ای به نهمین فیلم کارگردانی شده توسط تارانتینو دارد، فیلم برداری این فیلم در لس آنجلس و به احتمال زیاد در تابستان 2018 آغاز خواهد شد. اخیراً سایت «VanityFair» جزئیات اولین خلاصه داستانی این فیلم را بر اساس فیلم نامه اصلی منتشر کرده است:

“داستان فیلم در تابستان سال 1969 و در شهر لس آنجلس رخ می دهد. فیلم جدید تارانتینو روی یک بازیگر سریال‌های تلویزیونی تمرکز دارد که در حال تلاش است تا راهی را برای ورود صنعت فیلمسازی پیدا کند. این بازیگر دارای یک بدلکار نیز است که هدفی مشابه‌ دارد. قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، تنها پس زمینه داستان اصلی فیلم را تشکیل خواهد داد.”

منابع این وب‌سایت، این فیلم را با فیلم «Pulp Fiction» مقایسه کرده اند، و اشاره می کنند که بودجه فیلم مانند فیلم «Django Unchained» معادل 100 میلیون دلار است، و بیش از 425 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *