تانوس می تواند بازوی آسیب دیده خودش را با استفاده از سنگ زمان درمان کند؟

آیا تاکنون تصور می کردید که یک نفر با دستکش ابدیت در دستش از راه می رسد و سنگهای ابدیت را تک به تک پیدا و دستکش را تکمیل می کند، سپس یک بشکن می زند و بدون هیج بهایی به زندگی خودش بازمیگردد؟ خیر اینطور نیست، کارگردان های Avengers: Infinity War در اظهارات تازه خودشان به همین مورد اشاره کرده اند، طبق توییت تازه آنها ظاهرا برای استفاده از دستکش ابدیت بهای بیشتر از انتظاری باید پرداخت شود، یک بهای دائمی و غیرقابل جبران.

جو و آنتونی روسو طی یک هفته اخیر در صفحه رسمی توییتر The Avengers به سوال های زیادی از سوی طرفداران پاسخ داده اند، مثلا این سوال که “رد اسکال چه آینده ای در دنیای سینمایی مارول دارد؟” یا اینکه “چرا گروت می تواند تبر جدید ثور، استورم بریکر را بلند کند اما میولنیر را نه؟” و حالا سوال بزرگ دیگری مطرح شده که عده زیادی خواستار اطلاع از پاسخ آن هستند. در لحظات پایانی جنگ ابدیت، وقتی که تانوس سنگ ذهن را از ویژن گرفت و دستکش ابدیت را تکمیل کرد، طی درگیری با ثور “بشکن” مورد انتظار خودش را زد و تعادل را دنیا ایجاد کرد. به دنبال این بشکن بازوی او آسیب دید، حال سوال طرفداران این است که آیا تانوس می تواند بازوی آسیب دیده خودش را درمان کند؟

در توییتر، یکی از طرفداران پرسید که آیا تایتان دیوانه (با نقش آفریتی جاش برولین) می تواند از سنگ زمان استفاده کند تا آسیب حاصل شده طی نبرد را درمان کند؟ کارگردان های جنگ ابدیت در پاسخ به این سوال مهم گفتند که “شاید، اما برای استفاده از قدرت سنگ ها بهایی وجود دارد.” با این حساب، تانوس نه تنها نمی تواند آسیب ویرانگری که ثور با تبر استورم بریکر در اوج فیلم بر وی وارد کرد را درمان کند، بلکه باید به زندگی با یک بازوی شکسته ادامه دهد — ظاهرا این آسیب دائمی است.

جو روسو طی یک تفسیر صوتی برای این ﺑﻼﮎﺑﺎﺳﺘﺮ سینمایی ۲ میلیارد دلاری هم به قضیه آسیب جدی تانوس اشاره کرده است. در ارتباط با صحنه ای که ثور با استفاده از تبر جدید خودش، استورم بریکر بر بازوی تانوس آسیب وارد می کند، روسو گفته است که “اینجا را ببینید، با دستکش او و بازو، قدرتی که استفاده از شش سنگ بینهایت طلب می کند قابل ملاحظه است و واضح است که به دستکش و تانوس بطور دائم آسیب زده است…” بنابراین تانوس باید این بها را بپردازد.

در Avengers: Infinity War دیدیم ثور سلاحی را بدست آورد که قدرت کشتن تانوس را داشت، اما آن را در جای درست نزد و بدتر باعث خشم تانوس شد که در نهایت بشکن سرنوشت ساز خودش را تقدیم بشر کـرد. با استفاده از قدرت های دستکش ابدیت، تانوس توانست به آرزوی همیشگی خودش برسد و با کشتن نیمی از مردم جهان در آن تعادل ایجاد کند — ظاهرا تایتان دیوانه با تمام جنونی که دارد هنوز طرفدار محیط زیست است. این بشکن باعث مرگ بسیاری از قهرمان های مورد علاقه ما شد و آینده دنیای سینمایی مارول را در هاله ای از ابهام قرار داد که باید برای مطلع شدن از آن تا آغاز اکران Avengers 4 صبر کنیم، اما در عوض خودش تنها و ناقص شد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *