«جورج آر.آر. مارتین» حضور کوتاه در فصل پایانی Game of Thrones را نپذیرفت

سریال پربیننده‌ی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تابستان آینده به پایان می‌رسد و بسیاری از هواداران در سراسر دنیا را از این اتفاق دلشکسته می‌کند. عوامل و بازیگران سریال وعده‌ی ماجراهای هیجان‌انگیز و پراحساسی داده‌اند، اما در حال حاضر تنها یک مسئله در مورد فصل هشتم به تأیید رسیده است: خالق سریال قرار نیست در آن حضوری کوتاه داشته باشد.

«جورج آر. آر. مارتین» نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های «نغمه‌ی یخ و آتش»، اخیراً در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده است که پیشنهاد حضور کوتاه در آخرین اپیزودهای «بازی تاج‌وتخت» از طرف «دیوید بنیاف» و «دن وایس»‌ را رد کرده است. مارتین توضیح می‌دهد نگارش کتاب «بادهای زمستانی» (Winds of Winter) که خوانندگان از چندین سال قبل منتظر به پایان رسیدنش هستند تمام وقت او را اشغال کرده و سفر از نیومکزیکو به بلفاست ممکن است او را به مدت طولانی از نوشتن بازدارد.

مارتین می‌گوید: «دیوید و دن مرا دعوت کردند تا حضور کوتاهی در یکی از اپیزودهای پایانی سریال داشته باشم، چیزی که مرا وسوسه کرد، اما فکر نمی‌کنم تنها به خاطر این نقش کوتاه به بلفاست سفر کنم.»

سخت می‌توان باور کرد خالق سریالی که هنرمندان و شخصیت‌های سرشناس زیادی در آن به صورت کوتاه نقش بازی کرده‌اند، تا به حال جلوی دوربین ظاهر نشده، اما مارتین فاش می‌کند که در یکی از اولین اپیزودهای سریال نقشی کوتاه بازی کرده است. او یکی از میهمانان مراسم عروسی «دنریس» و «کال دروگو» بوده اما زمانی جلوی دوربین حاضر شده که اپیزود آزمایشی سریال با بازیگری متفاوت در نقش «کالیسی» تصویربرداری می‌شده است.

مارتین اضافه می‌کند: «نقش کوتاهی در یکی از اپیزودهای آزمایشی ابتدایی بازی کردم که بعدها حذف شد. یکی از میهمانان عروسی «دنی» بودم. اما به زمانی مربوط می‌شد که «تمزین مرچنت» نقش کالیسی را بازی می‌کرد، بنابراین وقتی که «امیلیا کلارک» را به خدمت گرفتیم آن تصاویر از بین رفتند.»

پخش فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ (یکشنبه ۱۴ آپریل) در قالب شش اپیزود دست کم شصت دقیقه‌ای از شبکه‌ی HBO آغاز می‌شود و مانند سال‌های گذشته باید شاهد حضور کوتاه شخصیت‌های سرشناس زیادی در آن باشیم.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *