سریال Locke & Key توسط نتفلیکس می‌شود

طبـق تازه ترین گزارش های منتشر شده، Netflix بطور رسمی به سریال Locke & Key (قفل و کلید) چراغ سبز نشان داده است؛ این سریال اقتباسی بر پایه یک ﺳﺮﯼ ﮐﺘﺎﺏهای ﻓﮑﺎﻫﯽ به همین نام نوشتـه ﺟﻮ ﻫﯿﻞ ساخته می شود. کمپانی IDW Publishing ناشر این سری کمیک بوک بوده و ﮔﺒﺮﯾﻞ ﺭﺍﺩﺭﯾﮕﻮﺯ آنـها را طراحی کرده است.

آقای ﺭﺍﺩﺭﯾﮕﻮﺯ طی روز گذشته سری به حساب توییتر خودش زد و بطور رسمی فاش کـرد که سریال Locke & Key اکنون بطور رسمی از سوی نتفلیکس سفارش گرفته است. طبق گزارش های تازه، این سریال در ده اپیزود تولیـد خواهـد شد. ﺭﺍﺩﺭﯾﮕﻮﺯ در توییت تاییدیه خودش لوگوی رسمی سریال را هم به اشتراک گذاشت که دیدن آن خالـی از لطف نیست.

داستان Locke & Key بر محور سه خواهر و برادر می چرخد که بعد از به قتل رسیدن بیرحمانه پدرشان از خانه موروثی خودشان در ماساچوست (Massachusetts) نقل مکان می کنند. آنجا، این خواهر و برادرها کلیدهایی جادویی را کشف می کنند که طیف گسترده ای از قدرت ها و توانایی را در اختیار آنهـا قرار می دهد — مثلا ورود به یک بُعد دیگر. اما یک شیطان هم که خواستار این کلیدهاست به دنبالشان است، او این کلیدها را به هر قیمتی که شده می خواهد — وقتی جمله “به هر قیمتی که شده” را می شنوید دیگر خودتان حساب کنید چه کارهایی ممکن است انجام دهـد.

خالق و نویسنده Locke & Key همانطور که اشاره کردیم جو هیل است، باید اشاره کنیم که او پسر استیون کینگ (IT و سریال Castle Rock) می باشد و ما وی را بیشتر بخاطر نگارش رمان های Heart-Shaped Box و The Fireman همچنین Horns می شناسیم. رمان Horns (ﺷﺎﺥﻫﺎ) او در سال ۲۰۱۳ توسط ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭ ﺁﮊﺍ با نقش آفرینی ﺩﻧﯿﻞ ﺭﺩﮐﻠﯿﻒ تبدیل به یک فیلم سینمایی شد.

این سرویس استریم به اصطلاح غول، یعنی Netflix که با تولید سریال های مشهوری مثل GLOW و Stranger Things (چیزهای عجیب) به شهرت فراوانی دست یافته، با یک اطلاعیه فاش کرده است که ﮐﺎﺭﻟﺘﻮﻥ ﮐﯿﻮﺱ بعنوان توسعه دهنده و ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی سریال Locke & Key منصوب شده، ما او را بخاطر سریال هایی مثل Nash Bridges و Black Sash یا از همه مشهورتر Colony می شناسیم. هنوز تایید نشده که در چه تاریخی تولید این سریال جدید آغاز خواهد شد یا اینکه چه زمانی بدست ما خواهد رسید، اما بزودی شما را مطلع خواهیم کرد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *