نت‌فلیکس فصل دوم The Witcher را می‌سازد

به فاصله‌ی چند هفته مانده به پخش سریال «ویچر» (The Witcher)، نت‌فلیکس تأیید کرد که فصل دوم این سریال فانتزی را با بازی «هنری کویل» به تولید می‌رساند. این شبکه روز چهارشنبه اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم در قالب هشت اپیزود از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود تا برای سال ۲۰۲۱ آماده‌ی نمایش شود.

تمامی هشت اپیزود فصل اول «ویچر» از ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) از طریق نت‌فلیکس منتشر می‌شود. این سریال براساس رمان پرفروش فانتزی لهستانی اقتباس می‌شود و در سال‌های اخیر چند بازی ویدیویی پرفروش و محبوب هم بر پایه‌ی این روایت ساخته شده است. در سریال تلویزیونی، «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویایی» ظاهر می‌شود.

محل وقوع داستان سریال دنیای گسترده‌ی «کانتیننتال» است، جایی که انسان‌ها، الف‌ها، ویچرها، نوم‌ها، و هیولاها برای بقا می‌جنگند و تشخیص خیر و شر به راحتی ممکن نیست. دیگر بازیگران نقش‌های اصلی «آنیا شالوترا» و «فرایا آلن» خواهند بود که طبق اعلام نت‌فلیکس در فصل دوم هم حضور دارند.

شبکه‌ی نت‌فلیکس با تولید «ویچر» قصد دارد پروژه‌ای فانتزی در سطح «بازی تاج‌وتخت» عرضه کند. آن‌ها برای پیش‌برد سریال «لورن اشمیت هیسریچ» را به عنوان نویسنده و شورانر به خدمت گرفته‌اند. او در مورد بازگشت سریال برای فصل دوم می‌گوید: «بسیار خوشحالم که حتی پیش از آنکه هواداران فصل اول را ببینند، می‌توانیم تأیید کنیم که به «کانتیننت» بازخواهیم گشت تا داستان گرالت، ینیفر و سیری را روایت کنیم.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *