احتمال پیوستن ﻣﺎﺭﮔﻮ ﺭﺍﺑﯽ به فیلم جدید ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ

بعد از ماه ها گوش دادن به حدس و گمان ها، مارگو رابی بطور رسمی وارد مذاکره برای حضور در فیلم سینمایی Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ (ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﻣﻪﭘﺴﻨﺪ، ﺟﻨﮕﻮﯼ ﺯﻧﺠﯿﺮﮔﺴﺴﺘﻪ و ﻫﺸﺖ ﻧﻔﺮﺕﺍﻧﮕﯿﺰ) شد. اتفاقات پروژه جدید ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ در هالیوود به وقوع می پیوندد، درست در زمان جنایات خانواده منسون؛ کشته شدن ﺷﺎﺭﻭﻥ ﺗﯿﺖ ستاره هالیوودی دهه ۶۰ میلادی. البته در ابتدا تصور می کردیم این تمام داستان خواهد بود اما زمانی که اطلاعات بیشتری از فیلم کسب کردیم معلوم شد که منسون خودش جزو بخش های حاشیه ای فیلم است و شخصیت های اصلی کسان دیگری هستند.

انتظار داریم که ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ خیلی زود Once Upon a Time in Hollywood را جلوی دوربین ببرد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که او قصد دارد فیلمش را از ستاره های هالیوودی پر کند. مثلا چندی پیش اعلام شد که برد پیت و ﻟﺌﻮﻧﺎﺭﺩﻭ ﺩﯼﮐﺎﭘﺮﯾﻮ به نوزدهمین فیلم ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ پیوسته اند، ﺩﯼﮐﺎﭘﺮﯾﻮ در نقش بازیگر میانسان هالیوودی ریک دالتون ظاهر می شود که بازیگر یک سریال وسترن بوده است. پیت هم در نقش بدلکار، همکار و دوست دالتون، کلیف بوث ظاهر می شود. آنها در تلاش هستند که برای خودشان در هالیوود جایگاهی دست و پا کنند، و دوباره خودی نشان دهند. تا اینجای کار که سه ستاره بزرگ به فیلم پیوسته اند!

طبق گزارش تازه ددلاین، خانم رابی (جوخه انتحار) جدیدترین ستاره ای است که برای ایفای یک نقش در Once Upon a Time in Hollywood وارد مذاکره شده است. رابی قرار است در نقش ﺷﺎﺭﻭﻥ ﺗﯿﺖ بازی کند، همسر ﺭﻭﻣﻦ ﭘﻮﻻﻧﺴﮑﯽ که طی یک حادثه وحشتناک ﺑﻪﻫﻤﺮﺍﻩ ۳ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺶ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﺍﻭ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﺗﻮﺳﻂ ۴ ﻋﻀﻮ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩٔ ﻣﻨﺴﻦ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﺭﺳﯿﺪ. این جنایت وحشتناک ستون های هالیوود را لرزاند و واقعا اتفاق خیلی بد و غیرمنتظره ای برای مردم، و البته هنرمندان بود. حال خانم رابی قرار باری دیگر شارون به سینما بیاورد و یاد او را زنده کند. اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب برسند، این دومین همکاری مارگو رابی با ﻟﺌﻮﻧﺎﺭﺩﻭ ﺩﯼﮐﺎﭘﺮﯾﻮ خواهد بود؛ آنها در فیلم Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) همبازی شده بودند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این فیلم دو بازیگر اصلی مرد دارد که فقط با شخصیت شارون در ارتباط هستند، در واقع شارون همسایه آنهاست. پس نمی توانیم بطور دقیق بگوییم که نقش رابی در Once Upon a Time in Hollywood چقدر بزرگ است. باید اضافه کنیم که فیلم سینمایی درام-جنایی Once Upon A Time In Hollywood قرار است در تاریخ نهم آگوست سال ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۸ مرداد سال ۹۸ پا به گیشه ها بگذارد. تا اینجا در مورد دیگر شخصیت های فیلم و بازیگران آنها حرفی به میان نیامده اما اگر حضور مارگو رابی قطعی شود، این نخستین همکاری او با کارگردان بزرگ ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ خواهد بود.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *