ساخت قسمت دوم فیلم «Bright» توسط نت‌فلیکس

سال گذشته فیلم «درخشان» (Bright) با فیلمنامه «مکس لندیس» به قیمت 90 میلیون دلار یعنی دو برابر هزینه تولیدش توسط نت‌فلیکس خریداری شد و «دیوید آیر» را بر صندلی کارگردانی نشست و «ویل اسمیت» و «جوئل اجرتون» برای بازی در آن به خدمت گرفته شدند. نت‌فلیکس شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که قسمت دوم فیلم را با بازگشت مجدد اسمیت، اجرتون و آیر که این بار خود فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورد، به تولید خواهد رساند.

نت‌فلیکس آمار بینندگان فیلم را منتشر نکرده اما مدعی است که «درخشان» در اولین هفته انتشار، پربیننده‌ترین فیلم در تاریخ این سرویس استریمینگ در بیش از 190 کشور بوده است. این درحالی است که میانگین امتیاز منتقدین به فیلم از دید وب‌سایت «راتن تومیتوز» از 28 درصد فراتر نمی‌رود. شرکت نیلسن اخیراً اعلام کرد که قسمت اول فیلم که در تاریخ 22 دسامبر در دسترس مشترکین سرویس قرار گرفت، در سه روز اول انتشار توسط 11 میلیون نفر مشاهده شده است.

اسمیت و آیر سال گذشته در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) همکاری کردند، فیلمی که برای استودیوی برادران وارنر در سراسر دنیا 746 میلیون دلار درآمد به دنبال داشت. آیر پیش از فیلم «درخشان» چند فیلم پلیسی دیگر هم با لوکیشن لوس آنجلس ساخته است که « End of Watch »، « Harsh Times » و « Street Kings » مهمترین آن‌ها هستند.

اسمیت که در این فیلم نقش یک مأمور پلیس لس آنجلیس را بازی می‌کند، باید با ولین اورکی که به خدمت پلیس درآمده همکاری کند. تولید این فیلم برای نت‌فلیکس از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود، چرا که آنان در بخش فیلم‌های سینمایی سخت در پی رسیدن به موفقیتی در حد و اندازه‌های سریال‌های اوریجینالشان مانند «خانه پوشالی» و «اتفاقات عجیب» بودند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *