سریال «Game of Thrones» برنده جایزه افتخاری جشنواره بفتا می‌شود

تیم تهیه کننده سریال پرطرفدار «Game of Thrones» صاحب جایزه افتخاری امسال جشنواره بفتا خواهد شد. «هانا مورای» و «جان بردلی» به نمایندگی عوامل سریال جایزه را دریافت خواهند کرد. سریال «Game of Thrones» این جایزه را برای سهم برجسته آن در عبور از مرزهای تولید و حمایت بی سابقه این سریال از صنعت تلوزیونی انگلستان دریافت خواهد کرد. عوامل «Game of Thrones» در حال فیلمبرداری فصل هشتم و آخر این سریال در ایرلند شمالی هستند. شبکه «HBO» از هیچ هزینه‌ای برای این فصل دریغ نکرده و به عوامل فصل هشتم به مقدار کافی زمان برای فیلمبرداری فصلی استثنائی داده است. آن‌ها به تازگی 55 شب برای فیلمبرداری یک صحنه جنگی صرف کردند. «کریشنندو ماجومدار»، یکی از داوران کمیته بفتا در رابطه با این جایزه گفت:

این جایزه برای قدردانی از کار فوق‌العاده همه‌ی افراد تیم سریال «Game of Thrones» در ساخت سریالی عالی است. ساخت بهترین سریال درام معاصر کار ساده‌ای نیست. طراحی لباس، فیلمبرداری در محصور کننده‌ترین مناظر و گریم همه در راستای ارائه کاری بی نقص بوده‌اند. من به نوبه خود این موفقیت بزرک را به همه تبریک می‌گویم.

«دنیل برت وایس» و «دیوید بنیاف» نیز در بیانیه‌ای از طرف تیم تولید اعلام کردند:

افراد بسیار زیادی برای تولید هر فیلم و سریالی تلاش شبانه روزی می‌کنند. این افراد سازندگان، بازیگران، نویسندگان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان هستند و لیاقت شناخته شدن و ستوده شدن دارند.

جشنواره بفتا در روز 22 آپریل در لندن برگزار خواهد شد و برای اولین بار به صورت زنده از سایت یوتیوب و توئیتر پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *