دو سریال Game of Thrones و Westworld در کامیک-کان امسال حضور ندارند

شبکه پرطرفدار HBO تصمیم گرفته امسال دو سریال سطح بالا و مشهور خودش، Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و Westworld (جهان غرب) را به همایش کامیک-کان نیاورد. طرفداران این دو سریال مخصوصا GOT هر ساله در همایش بین المللی SDCC منتظر حضور آنها هستند تا شاید اطلاعاتی تازه کسب کنند و تصاویری جدید ببینند، اما امسال باید غیب این سریالها را تحمل کنند.

همایش بین المللی کامیک-کان که در سن دیگو برگزار می شود در واقع هر ساله اوایل تابستان جمعیت زیادی از طرفداران سریال هایی مثل Game of Thrones و Westworld را دور هم جمع می کند و فرصتی عالیست برای استودیوهای مختلف جهت معرفی سریال های جدید و همچنین ارائه ﭘﯿﺶنمایشی از فصل جدید سریال های مشهور. همایش SDCC قرار است از ۱۹ جولای (۲۸ تیر ماه) شروع بکار کند، طرفداران عناوین کمیک بوکی، و اقتباسی اکنون به شدت منتظر شروع بکار همایش امسال هستند تا بتوانند اولین نگاه خودشان را به فیلم و سریالهای پیش رو داشته باشند.

طبق اعلام شبکه HBO علت غیبت Game of Thrones و Westworld در همایش امسال، تداخل در زمان بندی است. از آنجا که سریال Game of Thrones اکنون در حال تولید، و Westworld در حال پخش است، این سریال ها در کامیک-کان امسال سن دیگو حضور نخواهند داشت؛ اینطور گفته شده است. “شبکه HBO رابطه طولانی مدتی با SDCC دارد، و ما خیلی سپاسگزار استقبال شورمندانه طرفداران طی سالها هستیم. ما نگاه مان به سوی جلوست تا در آینده بازگردیم.

سال گذشته، در پنل کامیک-کان سریال Game of Thrones شاهد حضور ستارگانی مثل ﮔﻮﺋﻨﺪﻭﻟﯿﻦ ﮐﺮﯾﺴﺘﯽ (برین تارث)، ﻟﯿﺎﻡ ﮐﺎﻧﯿﻨﮕﻬﺎﻡ (ﺳﺮ ﺩﺍﻭﻭﺱ ﺳﯽﻭﺭﺙ‏) و سوفی ترنر (سانسا استارک) بودیم، در حالی که ﺍﺩ ﻫﺮﯾﺲ (ﻣﺮﺩِ ﺳﯿﺎﻩﭘﻮﺵ)، ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺭﯾﭽﻞ ﻭﻭﺩ (ﺩﻟﻮﺭﺱ ﺍﺑﺮﻧﺎﺗﯽ)، ﺟﯿﻤﯽ ﺳﯿﻤﭙﺴﻮﻥ (ویلیام) و ﺟﻔﺮﯼ ﺭﺍﯾﺖ (ﺑﺮﻧﺎﺭﺩ ﻟﻮ) در پنل Westworld صحبت کردند. از طرفی، HBO معمولا در SDCC اقدام به نمایش تیزر و تریلرهایی از سریال های جدیدش می کند، که البته امسال از این خبرها نیست متاسفانه. باید اشاره کنیم غیبت Game of Thrones در همایش امسال برای طرفدارانی که امیدوار بودند موفق به دریافت اخبار جدیدی از فصل هشتم این سریال شوند خیلی ناامیدکننده خواهد بود، مخصوصا آنها که منتظر بودند کامیک-کان از راه برسد و اطلاعاتی تازه از ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ GOT دریافت کنند.

ما انتظار داشتیم که شبکه HBO طی همایش امسال کمی اطلاعات از ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ سریالی GOT که به تازگی تایید شده، در اختیارمان قرار دهد اما حالا اینطور به نظر می رسد که این شبکه برنامه دیگری داشته باشد. ولی با این وجود، هر چه که به سال ۲۰۱۹ نزدیک شویم، خبرهای بیشتری از فصل هشتم Game Of Thrones و همچنین چهار سریال ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ آن خواهیم شنید؛ اجالتا فقط می دانیم که فصل هشتم GOT قرار است در یکی از روزهای سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه HBO برود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *