سونی فیلمنامه‌ی انیمیشن پرفروش «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» را منتشر کرد

سونی پیکچرز برای لذت بردن هرچه بیشتر هواداران از انیمیشن «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) راه دیگری ارائه کرد. این استودیو به تازگی فیلمنامه‌ی ۱۳۲ صفحه‌ای انیمیشن را به صورت آنلاین منتشر کرده است. اگرچه منتقدین از انیمیشن مبتکرانه‌ی فیلم تمجید کردند، اما  اهمیت این فیلم تنها در مورد جلوه‌های بصری نبود و اشاراتی به تمامی نسخه‌های پیشین «مرد عنکبوتی» داشت و برداشت‌های مختلف از این شخصیت را به «دنیای عنکبوتی» وارد کرد. به همین علت پس از تماشای فیلم بیننده ممکن است دچار سردرگمی شود. از این گذشته، فیلم دارای روایتی دلگرم‌کننده و شوخ نیز بود.

«فیل لرد» و «رادنی راثمن» با همکاری یکدیگر فیلمنامه‌ای به نگارش درآورده‌اند که درک پیچیدگی آن حتی برای برخی از عوامل فیلم هم دشوار بود. البته ممکن است این مسئله به این سبب به وجود آمده باشد که صداپیشگان صفحاتی از فیلمنامه‌ را دریافت کردند که تنها دیالوگ‌های خودشان در آن وجود داشت. این احتمال وجود دارد که عوامل فیلم برای سر درآوردن از فیلمنامه، نسخه‌ی کامل آن را دانلود کرده و بخوانند. راثمن در صفحه‌ی توئیتر خود خبر انتشار فیلمنامه را اعلام کرد.

«شیمایک مور» در فیلم «درون دنیای عنکبوتی» به جای «مایلز مورالس»، مرد عنکبوتی سیاهپوست و نوجوان صداپیشگی کرده است. «جیک جانسون»، «هیلی استاینفلد»، «ماهرشالا علی»، «برایان تایری هنری»، «لیلی تاملین»، «لونا لارن ولز»، «زوئی کراویتز»، «جان مالنی»، «کیمکو گلن»، «نیکلاس کیج»، «کاترین هان» و «لیو شرایبر» دیگر صداپیشگان این انیمیشن بودند.

برای دانلود فیلمنامه‌ی انگلیسی «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» کلیک کنید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *