«شان بین» در فصل دوم سریال تاریخی «مدیچی» نقش آفرینی می‌کند. «جان کسار» شورانر سریال «24: میراث» و مینی‌سریال «24: یک روز دیگر زنده بمان» نیز به جمع عوامل پشت صحنه‌ی این سریال ملحق شده است.

کسار چهار اپیزود از هشت اپیزود فصل دوم مدیچی را تهیه و کارگردانی می‌کند، سریالی که فصل اول آن با هنرنمایی «داستین هافمن» مورد توجه و استقبال بینندگان ایتالیایی قرار گرفت. بین در فصل دوم که محتملاً (Medici: Lorenzo the Magnificent) نامیده شود، نقش نجیب‌زاده‌ای به نام «یاکوپو پاتزی» را بازی می‌کند. این سریال با همکاری شرکت ایتالیایی «Lux Vide» با بودجه‌ای 277 میلیون دلاری به تولید می‌رسد.

سریال وقایع قرن پانزدهم فلورانس را روایت می‌کند و زندگی خاندان مدیچی را به تصویر می‌کشد. در فصل نخست سریال «داستین هافمن» نقش پادشاه سلسله را ایفا کرد و «ریچارد مدن» (بازیگر نقش رابرت در «بازی تاج‌وتخت») نقش پسر او «کوسیمو» را. تهیه‌کنندگان سریال در تلاشند «ریچارد مدن» را بازگردانند تا سکانس‌های فلش‌بک فصل دوم که داستان آن حوادث 20 سال بعد را روایت می‌کند بازی کند.

بین سومین بازیگری است که پس از «ریچارد مدن» و «دیوید بردلی» (والدر فری)، از سریال «بازی تاج‌وتخت» به سریال مدیچی می‌پیوندد.

فیلمبرداری فصل دوم از مردادماه در کشور ایتالیا کلید خواهد خورد و تا اواخر سال به پایان می‌رسد تا برای سال 2018 از طریق شبکه‌ی RAI ایتالیا و دیگر پلتفورم‌ها آماده‌ی پخش باشد. حق پخش این سریال در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، هند و تایوان در انحصار سرویس نتفلیکس می‌باشد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *