خانه سینما و تلویزیون اخبار شبکه Netflix سریال Girlboss را کنسل کرد

شبکه Netflix سریال Girlboss را کنسل کرد

0

روز گذشته شبکه «نت‌فلیکس» (Netflix) اعلام کرد که فصل دومی برای سریال Girlboss ساخته نخواهد شد. این سریال که بر اساس زندگی‌نامه «سوفیا آموروسو» (Sophia Amoruso) ساخته شده است، در مورد دختریست که وارد عرصه صنعت مد و لباس شده و تبدیل به تاجری متفاوت و موفق می‌شود. همانطور که گفته شد این سریال بر اساس اتفاقات واقعی در زندگی سوفیا با هنرنمایی «بریت رابرستون» (Britt Robertson) است که در ماه آپریل امسال در سیزده قسمت سی دقیقه‌ای منتشر شد.

فصل اول سریال نمایانگر تلاش و جنگیدن سخت سوفیا برای رسیدن به موفقیت با کار کردن در شغل‌های عادی با حداقل حقوق تا مدیریت یک تجارت لباس آنلاین بود. با توجه به اینکه کتاب این داستان بسیار محبوب و پر استقبال بود پیش‌بینی می‌شد که سریال هم با استقبال خوبی از طرف مردم همراه باشد و «کی کانن» (Kay Cannon) که نویسنده سری فیلم‌های «آوازخوانان حرفه‌ای» (Pitch Perfect) بود به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور داشت اما با وجود این پایه‌های محکم سریال نتوانست آن استقبالی که انتظار می‌رفت را داشته باشد.

براساس گزارش پایگاه خبری «ددلاین» (Deadline)، شبکه نت‌فلیکس تصمیم بر این گرفت که به دلیل استقبال نشدن از این سریال آن را کنسل کند و فصل دومی برای آن ساخته نخواهد شد. در این راستا «تد سراندوس» (Ted Sarandos) یکی از اعضای هئیت مدیره شبکه اعلام کرد:

براساس آن‌چیزی که شما خرج کرده‌اید، آیا کسی آن را تماشا می‌کند؟ وقتی من چنین چیزی می‌گویم یعنی خرج زیاد برای برنامه‌هایی که تماشاگران زیاد دارد فوق‌العاده است اما هزینه زیاد برای نمایشی که تماشاگران کم دارد بسیار سخت است حتی برای مدل ما که زمان زیادی است در این کار هستیم.

کانن هم‌چنین در مورد کنسل شدن سریال گفت:

ما به کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنیم، سریال بسیار خوبی بود و من خیلی خوش‌حالم هستم که با چند استعداد عالی همکاری داشته‌ام اما زندگی کردن به‌عنوان یک کاریکاتور برایم خیلی سخت بود حتی اگر دو ماه باشد.

یکی از دلایل محتمل شکست سریال Girlboss تغییر در شخصیت اصلی داستان، سوفیا بوده است. در چند قسمت ابتدائی سوفیا مانند یک انسانی بود که تمایل به انجام هیچ تلاشی در زندگی خود نداشت، او رفتار خوبی با دیگران نداشت و در کارش بسیار تنبل بود. سخصیت سوفیا نهایتاً خودش را تغییر می‌دهد و در قسمت‌های پایانی لذت بخش‌تر می‌شود.

خبر کنسل شدن این سریال برای بسیاری از دنبال‌کنندگان شبکه نت‌فلیکس تعجب‌آور نبوده است و در چند هفته گذشته این شبکه چندین سریال را کنسل کرده است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *