عنوان جدید و تاریخ اکران دنباله Suicide Squad مشخص شد؛ مذاکره با «جیمز گان» برای کارگردانی

استودیوی برادران وارنر شب گذشته علاوه بر اعلام تاریخ اکران «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز»، تاریخ عرضه‌ی چند فیلم دیگر خود از چند عنوان در دنیای سینمایی دی‌سی را تأیید کرد. دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) یکی از این عناوین است که برای اکران در ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ درنظر گرفته شد و در حال حاضر «خوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) نام گرفته، عنوانی که بسیار به قسمت اول شبیه است.

این دنباله نسبت به قسمت اول که در تابستان سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد دستخوش تغییرات شده است. در ابتدا قرار بود «دیوید آیر» برای کارگردانی دنباله بازگردد، اما ترجیح داد تمرکز خود را به اسپین‌آف «سیرن‌های شهر گاتهام» (Gotham City Sirens) معطوف کند. سپس «گیوین اوکانر» برای نویسندگی و کارگردانی پروژه برگزیده شد. او باید فیلمنامه را با همکاری «تاد استشویک» به نگارش درآورد. فیلمبرداری پروژه طبق برنامه باید پاییز سال گذشته کلید می‌خورد، اما به علت تشابه بیش از حد فیلمنامه به «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) با بازی «مارگو رابی» با تأخیر مواجه شد.

آخرین نسخه از فیلمنامه را «جیمز گان» کارگردان اخراجی مارول به نگارش درآورده است. کارگردان فیلم و بازگشت بازیگران قست اول در حال حاضر هنوز مشخص نیست. این اطلاعات برای هواداران مطمئناً غافلگیری لذت‌بخشی است، چرا که پس از چندین ماه بی‌خبری سرانجام از پروژه اطلاعاتی رسمی کسب می‌کنند. این احتمال نیز وجود دارد که پروژه دنباله‌ای برای قسمت قبل نباشد.

اما بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تهیه‌کنندگی قسمت دوم به «زک اسنایدر» و «دبرا اسنایدر» سپرده شده و «جیمز گان» کارگردان چندگانه‌ی «محافظین کهکشان» (Guardians Of The Galaxy) که به خاطر کشف توئیت‌های توهین‌آمیزش توسط مارول و دیزنی اخراج شد، در حال مذاکره با برادران وارنر برای به دست گرفتن سکان هدایت فیلم است.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «شزم» (Shazam) در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹، «جوکر» (Joker) در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹، «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، «واندر وومن ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰، «بتمن» (The Batman) در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰ و «جوخه‌ی انتخار» (The Suicide Squad) در تاریخ ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *